wtorek, 29 sierpnia 2017

Z innego punktu widzenia #1

Cześć!

Przed chwilą wymyśliłam kolejną serię na blogu, tym razem prowadzoną przeze mnie, haha!
Seria będzie nazywała się "Z innego punktu widzenia". Pozostało pytanie, o co w niej chodzi?
W każdym poście z niej będę nieco inaczej podchodziła do najróżniejszych tematów. Dla przykładu, Fort Pinta jest postrzegany za siedlisko bobków, nudny i średni teren. Ja jednak przedstawię go z innej, lepszej strony. 
W komentarzach dawajcie propozycje na inne tematy i miejsca, o których mam się wypowiedzieć!

~

W tym, pierwszym poście powiem trochę właśnie o Forcie Pinta. 
Na wstępie zaznaczę, iż nie biorę pod uwagę jego plaży.

Zacznijmy od ogólnej oceny sytuacji z tym miejscem. Fort odblokowaliśmy na bardzo niskim poziomie, aby do niego pojechać, nie trzeba posiadać Star Ridera. Już po osiągnięciu nieco wyższego levelu i doświadczenia w grze, rzadko przyjeżdżamy do niego, najczęściej tylko dlatego, że jest autobus, dyskoteka i promy. 
Na grupie Star Stable Online - Blogerki zapytałam się o odczucia co do ów miasteczka. Większość osób za nim nie przepada, albo po prostu go nie lubi. To samo jest w sumie ze mną, nie jest on dla mnie wyjątkowy.

Spójrzmy na to jednak z innej strony - po pierwsze, mamy tutaj duży wachlarz transportu i atrakcji. Autobus do Jorvik City, promy, dyskoteka, stajnia i dużo sklepików, z czego bardzo często korzystamy.
Po drugie, rzadko spotykam się z robionymi tu zdjęciami. Mnóstwo szczególików, wiele ludzi, to niestety psuje estetykę screenów. Mimo to mi udało się kilka zrobić, i szczerze, to bardzo mi się one podobają. Zwłaszcza te prześliczne fioletowo-niebieskie kwiaty, którym wcześniej się dokładnie nie przyglądałam. 




Po trzecie, dyskoteka. Pewnie dziwne wydaje Wam się to, że ją tu wymieniam - w końcu, co w niej takiego fajnego? Ano bez niej nie byłoby klubowych lub zwykłych wygłupów w przyjacielskim gronie. Nie jest ona jakoś wybitnie dobra i dopracowana, ale nie dość, że możemy sobie trochę potańcować, to chyba każdy zna popularny bug z wystrzeliwaniem się z niej. Cud, miód, malina, osobiście wiele razy się przy nim okropnie uśmiałam.

Po czwarte, transport. Jest to główny atut FP, znajdziemy tu promy, autobus i standardową podwózkę. Jest to według mnie świetne rozwiązanie, bo gdyby nie to, obawiam się, że wiałoby tu pustkami.

Mogłabym tak wymieniać jeszcze mnóstwo rzeczy, lecz na tych poprzestanę. 

Podsumowując, może i jest to bobkowy teren, może i wydaje się nudny, lecz mimo to nie można zaprzeczyć, że jest w nim również wiele lepszych możliwości. Czasami patrzy się tylko i wyłącznie na negatywy, zapominając o pozytywach.

~

Przepraszam, że post jest taki krótki, miał być na zachętę i by pokazać Wam, o co chodzi mi w "Z innego punktu widzenia". Tak jak pisałam na początku, w komentarzach dawajcie mi propozycje na kolejne tematy.



3 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się Twój styl pisania. Sam blog jest cudny, a ten post bardzo mi się podobał. Ciekawy i dobry pomysł! Gratuluję! Chciałabym też móc tu coś napisać 😂😘😜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo cieszę się, że Ci się spodobało, miło mi. ❤️

      Usuń
  2. No Płomyczku, myślę że pociągniesz tą serie jak najdłużej! Może następne miejsce: Moorland? I naucz mnie robić takie supi dupi zdjęcia w GIMP'ie ;-; ~ Magdalena Oldbaker

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!