środa, 9 sierpnia 2017

Pandoryczna sesja zdjęciowa

POST ZAWIERA ZDJĘCIA Z PANDORII, ZAWIERAJĄ ONE SPOILERY!




Hej!

Dzisiaj mamy 9 sierpnia, dzień, w którym pierwszy raz możemy ujrzeć świat pandorii w SSO. Zadania ogromnie mi się podobają, ale o nich napiszę osobny post. :D
Podczas robienia zadań, pstryknęłam kilka fotek. Spodobały mi się tak bardzo w oryginale, że dodałam tylko podpis Ciekawskiej Stajni.
Napiszcie mi w komach, czy podobają Wam się one i czy sami macie jakieś screeny. 















4 komentarze:

  1. Pięknie 😍 Aż żałuję, że mam tylko 14 lvl 😢
    Pozdrawiam
    Adrienne Highmountain
    Ada-starstable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fabuła Ci nie ucieknie, przy okazji będzie mniej ludzi przy robieniu tych zadań, kiedy wbijesz odpowiedni poziom. :D
      Wystarczy uzbroić się w cierpliwość. ^^
      Również pozdrawiam,
      Caro

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia, zmotywowałaś mnie do robienia tej nieszczęsnej reputacji. 😅

    OdpowiedzUsuń
  3. O.O masz takiego samego startowca jak ja :D

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!