poniedziałek, 7 sierpnia 2017

Poznajmy się!

Odkąd wysłałam zgłoszenie nie myślałam na poważnie, że dostanę się do Ciekawskiej Stajni.
Jednak wczoraj dostałam wiadomość na pocztę z zaproszeniem na bloga. Nawet nie wiecie jak się cieszę, że będę mogła tu mile spędzić czas!
Długo zastanawiałam się nad tym, jaki post byłby odpowiedni na początek i uznałam, że dobrze byłoby mnie najpierw trochę poznać.

W Star Stable mam nick Monika Flowerborn. Miałam też konto o nazwie Aricela Darkhaven, ale po tym jak nieodpowiednie osoby zaczęły na nim grać, odpuściłam je sobie. Odkąd posiadam wymarzony 19 poziom, nie chcę mi się wbijać wyższego i od dłuższego czasu mam niewykonane zadania i reputacje. Często mialam ochotę przestać grać w SSO, jednak mam zbyt wiele dobrych wspomnienień z tą grą, poza tym uwielbiam trenować konie i robić screeny. Jestem strasznie zmienna, jeśli przez dwa tygodnie będę w tej samej fryzurze, to uwierzcie, jest to cud. Na chwilę obecną posiadam 60+ rumaków i osobiście, żałuje tego. Z biegiem czasu uważam, iż ok. 30 koni to byłaby idealna liczba. Moim ulubionym podopiecznym jest siwy mustang, Midnightkiss oraz siwy andaluz, Evermadness. Od niedawna mam stajnie na Farmie Stev'a, wcześniej miałam w Stajni Jorvik i Nowej Grani. Obecnie jestem na etapie poszukiwania idealnego klubu, byłam w wielu starych, wspaniałych klubach, jednak większość się już rozpadła. Na koniec dodam, że gram gdzieś od początku 2013 roku, żałuje że nie zaczęłam grać wcześniej. Na początku zraziłam się do tej gry, ponieważ nie mogłam jej pobrać na telefon  (ciekawe czemu).

W życiu realnym jestem cichą i spokojną osobą, jednak jak się zdenerwuję to potrafię powiedzieć coś 
nieodpowiedniego. Na chwilę obecną moim największym celem jest nauczenie się j.angielskiego, dlatego nawet teraz, we wakacje, chodzę na przeróżne korepetycje i kursy (help). W wolnym czasie główne czytam książki, szczerze to mało kiedy spędzam z kimś czas. Jako jedna z nielicznych osób nie lubię wakacji i lata, ugh. Czy są tu jacyś wierni fani jesieni i zimy, tacy jak ja?
Jak wiele osób grających w SSO, jeżdzę konno, a raczej jeździłam, moje zdrowie (a raczej jego brak) nie pozwala mi na realizacje tej pasji, jednak nie narzekam, za to lubię pstrykać amatorskie zdjęcia i chodzić na długie spacery. Poza końmi, uwielbiam koty, posiadam aż trzy słodkie futrzaki.
Jestem dość wysoką osobą, bo mam 172 cm wzrostu i nie żałuje, fajnie jest być wysokim. Mam krótkie i nieogarnięte włosy. Podziwiam osoby, które mają długie, gęste włosy i mimo tego mają codziennie idealne fryzury.
Moje ulubione zespoły to The neighbourhood oraz TOP. Wielbię też Lane Del Rey, choć wiele osób jej nie lubi. 

Napisałam chyba wszystko co planowałam, mam nadzieję że nikogo nie zanudziłam. Noo, to już chyba tyle, do zobaczenia i życzę miłego dnia/wieczoru/nocy!



2 komentarze:

  1. Jesteśmy do siebie bardzo podobne, wiesz? Uwielbiam robić screeny, KOCHAM jesień i zimę, poza tym też teraz uczę się języka (ale niemieckiego). Jak opisywałaś swój charakter to czułam się, jakbym czytała o sobie. Coś czuję, że polubię Cię jako blogerkę! 💚

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, pierwszy raz spotykam kogoś kto lubi jesień i zimę. Niemieckiego też się uczę, haha. Dziękuje za miłe słowa!

      Usuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!