niedziela, 26 marca 2017

2 małe sesje

Cześć!
Dziś w końcu nabrałam na to ochoty!
Pozbierałam się i postanowiłam wstawić tu dwie sesję. Oby dwie zostały już dawno zrobione, ale i tak chciałam je tutaj wstawić.
Pierwszą z nich wykonałam razem z Gabrielle Westgren, dzięki której mogłam znaleźć się w Nilmer's Ladies - jednym z lepszych klubów na Star Stable. Zaś drugą razem z Klarą Winterdaughter która jest przemiłą i przyjazną osóbką bez której w połowie ten blog by nie istniał (no i dzięki Gabi).















Przy tych spotkaniach świetnie się bawiłam i mam zamiar to powtórzyć i przeżyć coś podobnego także z inną osóbką więc jeśli ktoś chętny to zapraszam do napisania mi na pocztę w SSO. c:

Miłego Wieczoru
~Amanda

Nowe ikony 3 serwerów!

Hej, hej!
Dość całkiem niedawno na Polskiej stronie Star Stable odbył się konkurs na zrobienie ikony serwerów Raindrop Shore, Sunbeam Meadow i Rainbow River! W tym konkursie wygrały
Paula Wolfbell
Madelyn Mysterywood
Rosalie Moonnest

 Zobaczcie sami na te piękne ikony!

Mi najbardziej się podoba Raindrop Shore, ponieważ jest wykonana w stylu bardziej SSOwym jak na przykład Emerald Forest czy Cookie Valley.
A wam który się najbardziej podoba?

~Do zobaczenia później!

środa, 22 marca 2017

Spring time?

Hejo, elo

Dziś, a raczej tydzień temu zabrałam się na sesję. Dawno chyba tu nie było sesji więc ją wstawię.
Otóż jak widzicie wiosna już idzie wielkimi krokami! U mnie czasem popada, ale teraz jest piękne słoneczko i powiem wam, że chce mi się iść do szkoły. XDD Pewnie też zauważyliście nowy wygląd i ogólnie dużo zmian w moim SSOwym życiu. Założyłam klub, przeniosłam się na inny serwer itd. Mam nadzieję, że wszystko będzie jak najlepiej i nie będę tych zmian żałować. Na sesję zabrałam mojego Appaloosę o imieniu Cocoflower i mój ulubiony letni strój! Jest on dość stary, ale wciąż mi się podoba. :D Myślę, że April (Appaloosa) wyszedł całkiem ok i zdjęcia wam się spodobają! :D

Na zdjęciach skupiłam się na tym domku, ale i tak wygrał ten z krzakami! Teraz będziecie mogli go zobaczyć nad każdym postem!









~Amanda

PERFECT PIRATES

UWAGA, UWAGA
DZIŚ JEST 22 MARCA CO OZNACZA...

Parada i dziwne ubrania, których nie spodziewałam się w tej grze..

Hejka Naklejka!

W dzisiejszej aktualizacji mozemy pójść na Paradę, a po jej zakonczeniu wskoczyć do Jorvik City Plaza!
Ja zaczęłam od parady więc noms. Zaczynajmy!

Ten piękny wiosenny Festiwal przygotowany przez nas i Bobcat ma swoją paradę która ciągnie się z Moorland aż do Fortu Pinta i tam zakańcza się Fajerwerkami i mini Dyskoteką na plaży w dźwiękach Raptora. By na nią się nie spóźnić musimy jechać drogą do Moorland ze strony Fortu Pinta i poczekać na pełną godzinę. Ja akurat się tak wyrobiłam z zadaniami, że musiałam tylko 4 minuty czekać. :D 
Jest to jedno z moich ulubionych świąt, ponieważ kojarzy mi się z moim pierwszym zakupem Star Rider (Lifetime) i początkami w grze. Niestety w zeszłym roku właśnie nie zdążyłam zrobić tych zadań, ale dziś już mogłam je na spokojnie zacząć i skończyć!

Tak, tak właśnie 22.03.2016 roku mały bobek Amanda jeździła na swoim karym angliku po Jorvik podziwiając swojego Star Ridera.

Ja was chętnie zapraszam na takie wielkie parady na których jest 3 tysiące ludzi xDDD


Tak widzą Andaluzy
🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽

Pozdrawiam Ritę i Juliette, które na paradzie zaprosiły mnie do Gangu Islandów :D


A oto te nasze bluzki które są dość ładne i na tych zakupach powiem wam, że dość dużo wydałam, ale opłacało się, bo ta z kotkiem jest naprawdę słodka ^^
Szczerze to nie spodziewałam się, że kiedykolwiek SSO doda coś z czaszką xDD


 A tu takie zdjątko 

Dziękuję za przeczytanie posta i za 11 tysięcy wyświetleń! Jest to ogromna liczba i znaczy dla mnie wiele (czasem się zastanawiam czy wy w ogóle tu wchodzicie, czy tylko ja to nabijam?)

~Amanda