wtorek, 15 sierpnia 2017

OLD TIMES CHALLENGE

Cześć!

Wpadłam dziś na dosyć ciekawy pomysł, mianowicie na nowe wyzwanie - old times challenge.
Więc, przejdę teraz do rzeczy.

Po pierwsze, trzeba znaleźć jakiegoś starego ss z SSO. Najlepiej, by była na nim widoczna Wasza postać.
Następnie, musimy je "odtworzyć", oczywiście, nie musicie brać tego samego konia i ubrania, co na starej fotce, tylko takie rzeczy, które aktualnie byście wzięli.
Gdy już wybierzemy konia i sprzęt, wystarczy pojechać w miejsce, w którym zrobione było zdjęcie, i już. 
Myślę, że to może pokazać i porównać Waszą postać - za czasów boba i już doświadczonego gracza.
Tak wygląda challenge w moim wykonaniu:

     14 STYCZNIA 2016     


     15 SIERPNIA 2017    


Ahh, Caro bobek...
Oprócz bardzo dużej zmiany w wyglądzie mojej postaci, można zauważyć małe różnice w grafice.
No, i przede wszystkim, mam udokumentowanego mojego startowca jeszcze z kanciastą dupą, aww. 
Bardzo cieszę się, że Wika znalazła i nie usunęła tego screena, dzięki niemu mogę powspominać moje pierwsze kroki w Star Stable.  

Dziękuję za pomoc Klaudii Sweetstone! ♥

Nominuję Lanę Hawkson, Amę, Monikę oraz każdego chętnego! 

Byłoby mi miło, gdybyście przy zrobieniu wyzwania dopisali mnie jako jego autorkę.


4 komentarze:

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!