poniedziałek, 7 sierpnia 2017

Półwysep Południowego Kopyta - wrażenia po ponad roku od dodania.

Cześć!

Pamiętacie dzień, w którym SSO dodało PPK? Ja bardzo dobrze.
Jakie jednak są wrażenia po ponad roku od jego dodania?

     ZDANIA ZNAJOMYCH OSÓB     

"Według mnie ten teren jest jednym z terenów, które zostały przez wielu graczy (nie wszystkich) zauważone tylko po dodaniu, póki nie stracił swego zapachu ,,nowości". Może i jest on ładny, ale przyznam szczerze, że trochę nudny (wioska, drzewko i pole). Jedynym plusem który tu widzę są dzikie konie. A jednak lubię ten teren że względu na piękną widoczność nieba nocą."
~Klaudia Pinestar

"Właściwie nie jestem zbyt dobra w opisach, jedynie wtedy, kiedy najdzie mnie wena, ale mogę coś tam krótko się wypowiedzieć. Półwysep Południowego Kopyta to jeden z moich ulubionych terenów w Star Stable. Pamiętam, jaką radochę miałam, gdy przedstawili nam jego zajawkę. Od razu polubiłam go za tę niepowtarzalną muzykę oraz klimat, który kojarzył mi się z Irlandią. Zazwyczaj dźwięk w grze mam wyłączony, ale gdy tylko udaję się do PPK włączam go. Soundtrack jest taki wesoły i skoczny, mogłabym go nieustannie słuchać. Jednak ten element to nie wszystko, co mnie zachwyca w PPK. No, bo jakby tu zapomnieć o uroczych dzikich walijskich konikach, pędzących przez równinę, albo o tych klifach i wybrzeżach? To jedne z charakterystycznych elementów tego obszaru. Zdjęcia z nimi wychodzą wręcz fenomenalnie, co dobrze mogłam zauważyć chociażby u Dziobaka. Twórcy od początku zapewniali nas, że ten Półwysep Południowego Kopyta nie będzie zbyt obszerny, ale jednak jest jednym z bardziej udanych terenów."
~Catalina Candlenose

Półwysep Południowego Kopyta? Ach, pamiętam, jak byłam oczarowana tym obszarem świeżo po jego dodaniu - twórcy idealnie trafili w moje gusta, dodając do gry dzikie pustkowie, pełne tajemniczych kamieni oraz dzikich koni, niczym w dobrych filmach westernowych. Choć nie odwiedzam kopyta tak często, jak kiedyś, to dalej bardzo lubię tę lokację. Dzięki galopującym kucom walijskim i tajemniczym kręgu teren ten jest niesamowicie klimatyczny, a pobliskie, piaszczyste i pokryte skałami plaże wręcz proszą o się o jakąś sesję zdjęciową. Do dziś jest to jedna z moich ulubionych lokacji w grze, która jest jednym z moich ulubionych miejsc na samotną przejażdżkę.
~Dominika Lightnight

Teren jak teren.Mogło by być tam coś lepszego.Idealny do nagrywania ujęć oraz sesji zdjęciowych. Jedynym minusem tego są dla niektorych początkujacy gracze ktorzy co chwile przeszkadzaja niektorym.
~Klaudia Sweetstone

Dziękuję Wszystkim dziewczynom za to, że poświęciły mi kilka chwil na napisanie swojej opinii o PPK. ♥

     MOJE ZDANIE     

Dzień dodania PPK był dość huczny i wyczekiwany. Teren ten był wtedy odbiegający od schematu reszty, bo zamiast uliczek, domków, stajni, mnóstwa ludzi krzątających się tu i tam, mamy do czynienia z dzikim i pustym miejscem.
Szokiem dla mnie były dzikie kuce Walijskie, które zdecydowanie dodały uroku temu miejscu i sprawiły, że często przyjeżdżam tam tylko dla nich. Samo odszukanie ich na mapie jest czasem trudne, ale według mnie warto. 
PPK miało swoje pięć minut, zaraz po dodaniu. Piękny teren nie wystarczył, okazał się on jednak zbyt pusty. Sam pomysł był świetny, lecz spodziewałam się, że po jakimś czasie, ludzie będą przyjeżdżać tam tylko ze względu na zadania, wyścigi i kuce Walijskie. 

(podpis wzorowany na podpisie Veroniki Sweethome)

Bardzo jednak przypadł mi do gustu widok półwyspu z daleka - widać skały, nie zieleń, co dla mnie jest bardzo realistyczne. Trawa na wspomnianym wiele razy terenie jest taka jakby... sztuczna? Nie potrafię tego określić, ale coś w tym stylu. Rzadko jeżdżę tu w sam środek dnia, kiedy słońce na SSO jest w pełni, bo brak budynków i czegokolwiek sprawia, że źle mi się patrzy na odcień zieleni trawy. 

Nie lubię "układu" tego miejsca, istotne budynki, jak np. pustelnik czy mieszkańcy są na dwóch innych końcach PPK, przez co trzeba biegać w tą i z powrotem. Czy tylko mnie to tak okropnie denerwuje, np. przy zadaniach? Połowę czasu tracę na przemieszczanie się, ugh.

     PODSUMOWANIE     

Omawiane miejsce było "popularne" i spotkać można było na nim sporo ludzi krótko po jego dodaniu. Większość graczy rzadko na niego jeździ, bo po czasie stał się po prostu zbyt nudny. Może to i plus, bo jak się tam pojedzie, spotkamy bardzo mało osób, można w sumie pobyć trochę samemu, zrobić jakieś fotki.

A jakie jest Wasze zdanie?



3 komentarze:

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!