wtorek, 8 sierpnia 2017

Beginner Challenge || Ama

Tak więc przyszedł także czas na mnie.

Wszystkie trzy zostałyśmy nominowane do Challenge Anastasii Strawberryleaf. Wszystkie zasady znajdziecie w tym poście - KLIK.

Nie mogę powiedzieć, że nie jest to ciekawy challenge, bo całkiem dobrze mi się go wykonywało.
Wzięłam z szafy wszystkie ładne ubrania z zadań na ostatnia przegródkę i patrzyłam czy jakiś czaprak pasuje jakiejkolwiek bluzki. Na początku nie miałam pojęcia czy można używać rzeczy z archeologi, więc postanowiłam zabrać dwa komplety.
Z tym drugim było trudniej, ale postanowiłam coś wykombinować z czaprakiem z spodniami oraz czaprakiem. Miała być biała bluzka, ale zrobiło się za biało.
Kolejną rzeczą jest dobór miejsca, tutaj od początku świeciły mi się jakieś krzaczki czy ukryte miejsce. Z zestawem archeologicznym popędziłam na nieco dziką plażę przy Forcie Pinta. Do drugiego zestawu pasowały mi drzewa u Pani Hlotsword, aczkolwiek nic z tych zdjęć.
No i w tym momencie Anastasia chyba chciała mnie udusić. 😂 Okazało się, że NIE MOŻNA edytować zdjęć. Moje serduszko się rozpadło, więc z przykrością nie mogę dać tu nawet rozjaśnienia czy rozmazania, no cóż (najgorsze jest to, ze sama jakość zdjęcia i niebo potrzebuje obróbki).

Dzisiaj postanowiłam nominować
Savannah Darkbaker
Gabrielle Westerngarden
Ogłowie - Archeologia w Eponie
Siodło - Zadania w Dolinie Ukrytych Dinozaurów
Czaprak - Archeologia w Eponie
Owijki - Archeologia w Eponie
Dodatki - Zadania z Jamie Olivetree

Kapelusz - Archeologia w Eponie
Bluzka - Zadania Sobótkowe
Rękawiczki - Zadania z Archeologią w Eponie
Spodnie - Archeologia w Dolinie Ukrytych Dinozaurów
Buty - Archeologia w Eponie
Kapelusz - Zadania z Missisipi Jones
Okulary - Walentynkowy Wyścig
Bluzka - Jajka Wielkanocne 2017
Rękawiczki - Zadania w Dolinie Ukrytych Dinozaurów
Spodnie - I tutaj niestety nikt nie ma pojęcia skąd one są
Buty - Zadania z Archeologią w Eponie



Ogłowie - Prezenty Świąteczne
Siodło - Zadania z Landonem (niestety wiem tylko tyle)
Czaprak - Zadania Świąteczne
Owijki - Zadania Świąteczne
Dodatki - Zadania z Jamie Olivetree

4 komentarze:

  1. Gabriel Westerngarden*............................... -.-------

    OdpowiedzUsuń
  2. No-no-no, nie wiedziałam nawet, że można dobrać dobry zestaw, wykorzystując tylko sprzęt i ubrania bonusowe.

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!