poniedziałek, 7 sierpnia 2017

Beginner challenge || Caro

Hej!

Cała Ciekawska Stajnia została nominowana do wyzwania "Beginner challenge" przez Anastasię Strawberryleaf, która go stworzyła. Wszystkie jego zasady znajdziecie właśnie u niej! :D

Tak więc, jako pierwsza wzięłam się do jego wykonania - totalnie na szybko, bo mam ograniczony czas. Szczerze myślałam, że pójdzie mi choć odrobinę łatwiej, ale nie, okazało się, że musiałam pomęczyć się z wyborem ubrań tylko z zadań.
Jako bobek posprzedawałam większość tych ciuchów, jeju, ile ja bym dała, by je odzyskać. Dopiero przy wyższym poziomie ogarnęłam, że mogą mi się one kiedyś przydać i zaczęłam je zbierać. 
Początkowo chciałam ubrać się na jaskrawy róż - miałam z tego czapkę i bluzkę, które nawet dobrze ze sobą współgrały. Na przeszkodzie jednak stanął sprzęt dla konia, który nie wyglądał ładnie w połączeniu z postacią. Kolejne 10 minut poświęciłam na kombinowanie, by zestaw miał chociaż ręce i nogi, bo przyznajmy, i tak wyszedł bobkowo. xD

Kolejna niewiadoma - koń. Mimo, że odnowione startowce i konie o tej budowie mi się spodobały, maść mojego wierzchowca jest dla mnie sztuczna i brzydka. Ale cóż, musiałam to przeboleć, agh. [*]

Teren i zdjęcia, cóż, posiedziałabym dłużej nad nimi, by wyglądały lepiej, lecz no, czas mijał, a ja mam go teraz mało. W pośpiechu wyszłam ze stajni i ruszyłam podwózką do Moorland, tylko po to, by cyknąć kilka fotek. Brak możliwości ich podkręcenia przez zasady wyzwania zaburzyły moje poczucie SSOwej estetyki, dlatego tylko i wyłącznie je przycięłam. 






     POSTAĆ     

kapelusz - urodziny SSO 2016
bluzka - walentynki 2017
spódniczka - przykro mi, ale mam sklerozę, oświeć mnie ktoś
buty - urodziny SSO 2016

     KOŃ     

ogłowie - urodziny SSO 2016
siodło - urodziny SSO 2016
czaprak - walentynki 2017
owijki - urodziny SSO 2016

Mam nadzieję, że wykonałam to dobrze, i przepraszam, że rękawiczki są z JCP, ale już serio tak się zdenerwowałam przez to, że mi rzeczy do siebie nie pasowały, że nawet do nich nie zajrzałam.

Zadanie według mnie jest bardzo kreatywne, tymczasem ja tradycyjnie nominuję Dominikę Lightnight (<33), oraz Danielę Moonwood.


2 komentarze:

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!