wtorek, 22 sierpnia 2017

Nowy zakup

Cześć! To znowu ja, Monika. Z góry chcę Was przeprosić za swoją nieobecność, ale ciągle gdzoeś jeżdzę i wyjeżdżam. Dopiero wczoraj wróciłam do domu, po tym jak byłam na Mistrzostwach Europy w Strzegomiu. Ktoś z Was był? Dobra, przejdźmy może do sensu posta.
Dzień przed wyjazdem postanowiłam zakupić nowego konia, morgana. Do teraz się sobie dziwię, nigdy nie przepadałam za tą rasą w grze, zwłaszcza za ich dosyć nieudanymi animacjami.
Jednak maść tego konia jest dość unikatowa i przyznam, że od paru miesięcy bardzo mi się podobała.
W ten sposób w mojej stajni znajduje się Wildshout. Nie ma to jak kupować 62 konia, nie mając wytrenowanej nawet połowy. Bardzo lubię trenować konie, ale nie swoje, oto cały problem. 
Może ten zauważyliście, znowu zmieniłam włosy. Tydzień z jednymi włosami to dla mnie prawdziwe wyzwanie, naprawdę. Już myślę nad zakupami kolejnych, jednak w większości włosów postać wygląda jak wielka żyrafa.
Podsumowując. Nie żałuje zakupu tego wlasnie konia, uważam że jest naprawdę w porządku, jednak ich stęp i cwał zawsze będzie mnie dobijał. Jak SSO to naprawi to kupię wszystkie maści, serio.

Chcę Was jeszcze poinformować, że planuję dodać dziś drugi post, jednak muszę zrobić dużo zdjęć, także trzymajcie za mnie kciuki.
Do zobaczenia!




2 komentarze:

  1. *właśnie nadrobiła zaległości z przed dwóch miesięcy*

    Czy ten drugi post będzie dotyczył "100 session challenge"? Tak nawiasem mówiąc, to moim zdaniem oryginalna nazwa była lepsze, tylko, że wtedy właśnie musiałybyście po jednym zdjęciu, ale jak na me oko to nie problem. ;3

    Elo, witam ponownie, czy coś... um.
    Weny życzę. ^^'

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś pewnie wykupisz wszystkie włosy i będziesz łysa XDDD

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!