sobota, 12 sierpnia 2017

Beginner Challenge || Monika

Hej! Przepraszam za brak mojej aktywności, ale w ostatnim tygodniu miałam pełno wyjazdów i spraw do załatwienia. Kiedy skończą się wakacje, będę się bardziej udzielać. Planuję dodać dziś jeszcze jeden post, jednak przez obecną pogodę mój internet umiera. Dobra, tyle chciałam przekazać, a teraz czas na wyzwanie, do którego nominowała nas Anastasia Strawberryleaf. Ja typowo robię wszystko ostatnia, chyba czas popracować nad swoim lenistwem. 
Tak to wygląda. Nie jest źle, przyznam że to wyzwanie sprawiło mi sporo problemów. 

Nie wiedziałam kogo nominować, lecz postanowiłam rzucić wyzwanie tym dwóm osobom:
Aricela Darkhunter
Brania Wolfbell

Bluzka - zadania z Big Bonny
Spódnica - Sobótka 2016 (?)
Buty - Boże Narodzenie 
Rękawiczki - Sobótka 2016
Czapka - Zadania (Półwysep południowego kopyta)

Sprzęt dla konia - Boże Narodzenie 

Trzymajcie się!

1 komentarz:

  1. Dziękuję serdecznie za nominację! Wykonywanie wyzwań to jedna z moich ulubionych form postów na blogu. :-)
    Oby nie poszło mi aż tak trudno, jak Tobie, i nie zaprzątała sobie tym głowy, hah.

    Pozdrawiam -
    Aricela Darkhunter.

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!