niedziela, 2 lipca 2017

MINDSUMMER - SOBÓTKA 2017

Hej!

Dzisiaj rano rozpiera mnie pozytywna energia, chcę mi się robić wyścigi, zakończyć wszystkie prace, wykonać parę zdjęć i kilka innych rzeczy.
Szczerze to przeglądałam parę nie aktywnych już blogów na których bardzo mnie zmotywowało do napisanie właśnie tego postu!

Odbywa się właśnie Sobótka, już moja druga Sobótka.
Nie czekałam na nią z powodu nudnych zadań, a jednak okazały się w tym roku naprawdę ciekawe (są te same, ale ama już tak ma)!
Eh, musiałam wybrać to zdjęcie, tam to miało za wiele kontrastu 😔
Jak co roku, młodsi gracze (chodzi tu bardziej o wiek) tańczą w bardzo dziwne sposoby wraz z innymi graczami, nie powiem, ale sama tak robiłam i nie tylko ja, ale i starsze dziewczyny z klubu.

Co do tych tańcy to moim ulubionym jest zdecydowanie ten pierwszy gdzie postać trzyma tak ręce koło głowy. Inne jakoś nie przypadły mi do gustu, chyba właśnie, że tak te dłonie są z tyłu, a wy? Macie jakiś ulubiony taniec z pośród tych trzech?



Chyba widać jak bardzo lubię ten taniec 😂

Jeszcze jedną rzeczą z tego jest to, że mam tylko jeden komplet i to tylko do tego nowego wianka [*]

Kończąc, zauważyliście, że coraz bliżej do wielkiej niespodzianki?
Eh, jeszcze 10 dni, możemy odliczać


CZYTELNIK
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

3 komentarze:

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!