czwartek, 27 lipca 2017

Zaczynamy za..... 3...... 2..... 1!

Witam, witam! 

Jestem Alonza , a przed waszymi oczami mój pierwszy post!
Kim ja jestem? Co ja tu robie? Aby tego się dowiedzieć zernkijcie na wyniki konkursu! (link)
Już wiecie? Super! Będe pisać posty o różnych ciekawostkach, zestawach,
 challenge'ach, aktualizacjach, poradnikach.

Więc może przejdźmy do konkretów.

Abyście mnie poznali, przygotowałam dla was kilka faktów o mnie!

                      FAKTY O MNIE                   


1.Urodziny obchodze 19 września.

2.Posiadam YT (anime), instagrama (moja aktywność rip), facebooka.

3.Nienawidze rakowych emoji.

4.W realu mam na imie Eliza.

5. Jestem psycho fanką Yuri On Ice!!!

6.Jestem bezpańska

7.Nie jeżdże konno.

8.Gram w sso od 2015.

9.W wolnym czasie eee gram??

10.Można mnie znaleść na ciachu





Mam nadzieje, że pisane przezemnie posty spodobaja wam sie!

6 komentarzy:

  1. Kurczaki, podobają mi się te zdjęcia, aww!

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie mi przypominasz moją przyjaciółkę! Jedynie urodziny ma w innym dniu i ma inaczej na imię. Reszta się zgadza w pełni! :O

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne imię :3
    Trzeba kiedyś zrobić ssowy fandom yoi xD

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!