poniedziałek, 10 lipca 2017

ODNOWIONE KONIE ZE STARYMI ANIMACJAMI?

Cześć!

Jak pewnie zauważyliście, dostaliśmy już kilka zajawek od zespołu na temat naszych Jorvików.
Wiadome jest to, że odnawiają wszystkie konie ze starymi animacjami, no cóż, nie wyrobię się z kupieniem siedmiu i wytrenowaniem ich do środy, ale trudno. Może moja Chcielista się pomniejszy =D

Konie są bardzoo ładne, podobają mi się ich animację, już nie mogę się doczekać środy.
Zdjęcie użytkownika Rosalie Dorian.

Zdjęcie użytkownika Catalina Müller.

Zdjęcie użytkownika Dominika Malinowska.

Z powodu iż, za kilkanaście godzin mój Rasperberrylady się zmieni, chciałam z nim wykonać ostatnią sesję w jego obecnym kształcie 






A wy? Co sądzicie o obecnym wyglądzie Jorvików i czy czekacie na zmianę.

3 komentarze:

  1. Szczerze, nie wiem co uważam o tej zmianie. Z jednej strony fajnie, że udoskalają grę u podstaw, ale z drugiej - trochę mi szkoda kanciastych zadków. :'<

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!