niedziela, 16 lipca 2017

KONKURS NA...

Witajcie!

Kolejną i chyba jedną z największych niespodzianek jest konkurs na... MODERATORA,
a dokładniej - na osobę która będzie wraz ze mną prowadzić bloga i mam nadzieję, że pomoże mi tu podnieść aktywność 😊 Miło też by było gdyby miał jakieś zdolności graficzne i pomógł by mi w niektórych sprawach, nie chodzi mi tutaj o edity, ale takie doklejanki, wycinanki.

A więc przejdźmy dalej,
                                 O CO CHODZI I CO TO MI DA                                
W współpracy chodzi o pomoc przy blogu. Wspólne posty, pisanie swoich i przedstawienie właśnych przygód. Spędzanie czasu wraz ze mną, możliwość prowadzenia bloga, bliższe kontakty 

                                 CO TRZEBA ZROBIĆ BY SIĘ DOSTAĆ?                                
v
Trzeba napisać jak znalazłeś się na blogu, co ci się podoba, a co nie, opis najlepszego dnia, dlaczego chcesz ze mną współpracować, masz jakieś Media Społecznościowe, jakie posty byś chciał napisać, czym wykonujesz zdjęcia i czy nie będą one posiadały za wiele pikseli, które będą boleć w oczy (można dołączyć jakieś zdjęcie)


Myślę, że to wszystko co chciałam tu przekazać, ja już zmykam i czekam na zgłoszenia, które kierujecie na mój email: amanda.mcwill@gmail.com, możecie je wysyłać do 23 lipca 2017.
Wyniki postaram się dać około 26 lipca 2017, ale pamiętajcie, że może nikt się nie dostać 😉

~Amanda Mcwill

4 komentarze:

  1. A opis najlepszego dnia to z SSO, czy z realnego życia?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziś jest 26 lipca! Już nie mogę się doczekać wyników :D Bardzo mnie interesuje czy ktoś zostanie moderatorem 'Ciekawskiej Stajni' ^^

    Trzymam za wszystkich kciuki!
    ~Zita Queencamp

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!