poniedziałek, 17 lipca 2017

Random Picture Challenge and Real Moment Challenge

Witam wszystkich nowych i starych!
Dziś przygotowałam dla was 2 Challenge.
Do jednego z nich zostałam nominowana przez Savannah (kliknij by przejść do bloga), A drugiego stworzyłam ja. Zaczniemy od Random Picture Challenge. :)

                   RANDOM PICTURE CHALLENGE                   
Jest to wyzwanie w którym losujemy konia, zestaw oraz miejsce do wykonania zdjęcia.
Z pomocą Sav wysłałam konie na padok, napisałam na karteczkach numerki stron z końmi po czym losowałam. Numerek cztery, popędziłam w zakładkę tego numerku i zaczęłam krążyć myszką po koniach oczekując na słowa Savannah ''Stop''. Było to raczej łatwe iż były tam tylko 3 konie, ale i tak wylosowałam dobrego, ogiera Fryzyjskiego Koreczka. Wsiadłam na niego i poszłam do szafy. Na początku zmierzyłam się z 3 zakładkami bluzek, losowałam numerki w słoiku, a później podróżowałam myszką. Następnie przeszłam na kolejną zakładkę w której znalazły się okulary i maski, jeździłam pomiędzy nimi by wybrać któreś z nich, przypadła mi maska Świętego Mikołaja. Wszystkie inne zakładki szły już szybko, ponieważ poruszałam w nim tylko myszką. Wylosowałam czarny płaszcz, biały kapelusz dla Life Time oraz białe rękawiczki, krótki różowe spodenki i zielone buty. U konia wraz, brązowe ogłowie na plażę, brązowo-czarne siodło westernowe, brązowy czaprak, niebieską torbę, czerwono-żółto-czarne owijki, koniczynkę i słonecznika na głowę i ogon. Przyszła pora na zwierzaki. Tam mam podzielone na dwie zakładki - Zwierzęta i Nie zwierzęta. Wylosowałam numer one i jeździłam myszką po moich świnkach, wiewiórkach, fokach i kotkach. No i tak wypadło właśnie na wiewiórę Krysię. Wyszłam ze stajni pokazać się światu. Szczerze to trochę się wstydziłam w tym czymś wyjść, ale było warto to wszystko losować, bo Challenge śmieszny i przyjemny. 
Ale hola hola, to nie koniec. Zapomnieliśmy przecież miejsca w którym wykonamy zdjęcie wylosować!
Otworzyłam mapę i wariowałam myszką czekają na kolejne ''Stop'' Savannah. Wypadło na pole obok silosu Barneya! Ha, ale się uśmiałam, idealne miejsce do mojego stroju!
Długą drogą ze Stajni Jorvik na Framę Steva popędziłyśmy razem. Na miejscu uznałyśmy, że jeżdżący tam kombajn tylko wspomoże nasze zdjęcie. :)
Kiedy wyszłam na pulpit by zobaczyć jak wyszło, po moim powrocie zastałam się w stajni, ten piękny Kombajn mnie przejechał! Musiałam niestety wybierać się od nowa tylko by zrobić jeszcze jeden zrzut ekranu.
I jak mi poszło?
A więc nominuję tutaj 
Caroline Firebell, tak żebyś mogła jeszcze coś wstawić na tego bloga ;)



                   REAL MOMENT CHALLENGE                   
Teraz pora na mój Challenge!
To wyzwanie jest chyba prostsze od poprzedniego, ale nie aż takie śmieszne i wprawiające w uśmiech. Chodzi tu o ubranie się jak najbardziej podobne do realu, jeśli nie jeździcie możecie równie dobrze ubrać się jakbyście chcieli lub tak jak jakiś tam znany skoczek czy inny.
Ja się ubrałam tak jak w czwartek na treningu skokowym. Czarny sweter, dżinsy (w sumie to są bryczesy, ale tak samo wyglądają), czarny kask, czarne oficerki oraz czarne rękawiczki, które kiedyś nosiłam, ale ich nie używam, bo nie czuję w nich wodzy. ):
Na konia ogłowie z diamencikami, brązowe siodło skokowe mojej koleżanki oraz mój ulubiony granatowy czaprak z paskami. Tutaj zapomniałam o moich czarnych ochraniaczach na kopytnego, ale nie chciałam wracać już do stajni więc już tak zostawiłam. Następnie szukałam miejsca, które najbardziej odwzoruje stajnię w której jeżdżę, było to dość trudne, ale wybrałam Nową Grań z powodu wielu padoków. U nas są 3, dla rekreacji i prywatnych (przeważnie skokowych). Z jednej strony powinno widać pole i lasy (pole jest, nie bić), a z drugiej chodnik, plac zabaw, drzewa, restaurację i stajnię, niestety tutaj możemy zauważyć tylko budynki. ):
No więc to wszystko, jeździłam tam i pstrykałam zdjęcia. Mimo, że trening skokowy to mamy figurę ujeżdżeniową ( zdjecie 2). Za to na pierwszym zdjęciu pięknie podciągamy popręg. 8)
Nominuję



No więc to wszystko w tym poście, jestem prze szczęśliwa, że się tyle rozpisałam! Mam nadzieję, że wy będziecie się tak rozpisywać w komentarzach (XD) żebym miała co czytać! 
Pamiętajcie o zgłaszaniu się do konkursu i nie zapomnijcie o rajdzie.

~Amanda Mcwill

9 komentarzy:

  1. Oo, bardzo fajny pomysł na challenge! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam cię nominować do pierwszego, ale chyba już taki robiłaś na Star Stable Online PL ):
      Dzięki 😊

      Usuń
  2. Przy tym pierwszym nieźle się uśmiałam, super ogółem wyszło. K O M B A J N!
    Ten drugi to mega pomysł, już się zabieram za wykonywanie go. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Omg, te zdjęcia to cuda. Jakimi programami edytujesz? *-*
    ~fastborn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnie bywa, efekt z dwóch pierwszych możesz uzyskać w Sony Vegas Pro, a pozostałe w Gimpie jednak efekt nie zadowala :/

      Usuń
  4. Dziękuję za nominację, z radością wykonam ją jak tylko bedę mieć czas. Zwracałam Ci już uwagę, że świetnie przerabiasz zdjęcia? :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe wyzwania przy znakomitych zdjęciach - czym jeszcze możesz nas zaskoczyć? 😃

    Pozdrawiam serdecznie -
    Aricela Darkhunter.

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!