wtorek, 25 lipca 2017

NOWY KOŃ I PLAŻOWANIE


Cześć! 
W ostatnią środę do gry ponownie wróciły Dzikie konie Jorveskie oraz Tim. Każdy wie gdzie ich znaleźć, ale raz jeszcze przypomnę. 
Chłopa znajdziecie koło baru na Plaży Fortu Pinta, tuż obok panią z lampionami o których wspomniałam w zeszłym poście. Zadania są te same co zawsze, wyścig piłki, muzyka, wyścig.
Kuce ponownie przesiadują przy drodze do Jodłowego Gaju, mają szybkość nieco szybszą od kucyków i kosztują 399 Star Coins. 

U Tima od początku trwają zadania i pomoce na plaży, sprzątamy ręczniki po czym je składamy i ponownie wracamy by je odłożyć, dmuchamy piłki i je sprzedajmy, pijemy jego sok dzięki któremu mdlejemy, budujemy parkiet (patrz zdjęcie 4 jak pięknie mi to wychodzi), tworzymy własnoręcznie sok, tańczymy, a na koniec dostajemy piękną niebieską bluzeczkę!










Powitajmy także nowego konika!
Szczerze to bardzo czekałam na ich powrót, ponieważ w zeszłym roku również mnie zauroczył lecz już nie zdążyłam. Pomimo, że zbierałam Star Coins i miałam ich dość mało to kupiłam go.
Długo zastanawiałam się nad jego zakupem pomiędzy niebieskim, ale ustaliłam, że muszę go mieć, a niebieski może zawita w kolejnym roku (o ile się pojawią). Dzięki niemu mam już 4 Dzikie Konie Jorveskie (6 zdjęcie) i nie żałuję ich zakupu. Mało na nich jeżdżę, ale bardzo je lubię i może to dziwne, ale czuję w nich taką dziwną przyjacielską więź.






~Amanda Mcwill

8 komentarzy:

  1. Gerard Way!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. "Hello home" - Cześć dom? e.e
    Prawidłowo powinno być: "Welcome in home ..."-Witaj w domu...
    Jak zwykle, śliczne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Nwm czm, ale dla czerwonego pasuje mi Kier O.O

      Usuń
    2. Możliwe, że znowu mi ucięło słówko ): W każdym bądź razie przepraszam.
      Dziękuję! Ma jeszcze imię ''Dzikus'', ale noXD

      Usuń
  3. Powiesz jaka czcionka na zdjęciach?

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!