piątek, 28 lipca 2017

Odpowiedzi do Q&A

Cześć!

Tak jak obiecałam, dzisiaj przyszedł czas na odpowiedzi do Q&A. Pytań było całkiem sporo (pozdrawiam Amę, która zadała mi ich okropnie dużo), więc mam nadzieję, że dzięki temu, dowiecie się czegoś więcej o mnie. 

Jak dowiedziałaś się o SSO?

Moja przyjaciółka dużo mówiła mi o tej grze. Początkowo założyłam konto już w okolicach maja - sierpnia 2015 roku, lecz laptop mojej mamy nie wyrabiał, przez co były okropne lagi. Dopiero w grudniu, kiedy dostałam własnego, mogłam rozpocząć rozgrywkę.

Dlaczego wciąż grasz w SSO?

M.in. dlatego, że mimo przerw, dalej mi się nie nudzi. Mam klub, przyjaciół, dlatego wciąż jestem aktywna.

Za co lubisz Star Stable, a za co Alicie?

Myślę, że ten temat zostawię na osobny post. ;)

Lubisz CHL, jeśli tak, to za co, a czego w nim nie lubisz?

Lubię za to, że jest tu rodzinna atmosfera, że mogę kiedy chcę popisać, pogadać na Skype. Czuję się tu bardzo dobrze. Jeśli chodzi o rzeczy, za którymi nie przepadam, to raczej wolę zostawić je dla siebie.

Jak poznałaś się z bff/ibff?

Z bff w szkole, z ibff przez SSO.

Dlaczego zaczęłaś pisać i jak to się zaczęło?

Zaczęłam, bo zawsze uwielbiałam wyrażać własne zdanie. Najpierw miałam bloga o MSP, który z czasem stał się zbyt rakowy, więc go usunęłam, Żałuję, bo miałabym teraz fajną pamiątkę.

Gdyby nie CHL, w jakim klubie byś się teraz znalazła?

O ile by mnie przyjęto, to wybrałabym Comet Jumpers, North Winners lub Royal Penguins.

Kto ma według Ciebie najlepszego bloga i kanał?

Blog - Fab Stable (Rosalie Moonnest), kanał - Evelina Mclake.

Wymień 3 osoby, których nie lubisz.

Nie lubię osób przechwalających się, samolubnych i myślących, że kiedy palą, przeklinają i Bóg wie jeszcze co robią, to są fajne. 

Na jaki serwer zagraniczny byś się przeniosła?

Myślę, że na Winter Star lub Cupcake Valley (Niemcy, Wielka Brytania).

Co byś dodała do gry?

Opcję ignorowania wszystkich graczy, DK (bez zabawy z plikami) i WKKW.

Co lubisz robić w wolnym czasie?

Oglądać YT, wychodzić na dwór, grać w AO i SSO. To zależy, jaki mam humor i czy mam akurat na coś ochotę.

Często przebywasz ze znajomymi?

W realu, aktualnie, w ogóle. Na SSO praktycznie cały czas.

Lubisz robić sobie zdjęcia?

W realu, tak samo, jak w SSO, bardzo. Choć, nie zawsze.

Gimp vs Photoshop

Miałam wersję demo ps, więc nie umiem wybrać, bo nie znam tego programu zbytnio dobrze.

Facebook vs Instagram

Zdecydowanie Facebook.

Instagram vs Snapchat

Snapchat.

Melon żółty vs melon zielony

Obojętnie, lecz z wyglądu, bardziej podoba mi się zielony.

Jak często jesteś na mistrzostwach?

Bardzo rzadko, zwykle nie mam na nie czasu. Czasem pójdę z klubem lub przyjaciółmi.

Jakie zdjęcia lubisz najbardziej (np. czarno-białe, jasne, ciemne, kolorowe)?

W realu, to jasne i czarno-białe, w SSO jasne i kolorowe.

Jeździsz konno w prawdziwym życiu?

Niestety nie.

Posiadasz lub dzierżawisz konia?

Ani to, ani to, cri. :/

Masz jakieś zwierzaki?

Psa, rasy Yorkshire Terrier, wabi się Dragon. To moja mała, niezdarna pociecha.

Szczera odpowiedź: wolałabyś być po stronie Jeźdźców Mroku?

Niee, wolę Jeźdźców Dusz, bo mają Frippa na czele. <3

Facebook czy Youtube?

Najczęściej aktywna jestem na FB, lecz wolę YT.

Jakie blogi wolisz?

Hmm, raczej te estetyczne i prowadzone z pomysłem, no i jasne. Nie lubię ciemnych blogów, wolę, kiedy są przejrzyste.

Ile grasz w SSO?

Jutro minie rok i osiem miesięcy. ^^

Na jaki kierunek chcesz iść?

Już od najmłodszych lat chcę iść na medycynę i chirurgię plastyczną.

Jaki masz telefon?

Aktualnie posiadam Iphone'a 5.

Grasz w jakieś inne gry?

Alicia Online, Transformice, MovieStarPlanet i od niedawna Osu!.


Dobra, dotrwałam do końca. Cieszę się, że ktokolwiek zaangażował się w to, jest mi niezmiernie miło. To wszystko, żegnajcie!



4 komentarze:

  1. Szybka z Ciebie redaktorka, nawet nie zdążyłam zadać dla Ciebie swoich pytań, a w liście czytelniczek zauważam już nowy post z odpowiedziami do Q&A, ach... 😆

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!