piątek, 23 czerwca 2017

ZAKOŃCZENIE ROKU

Witajcie!

Jak pewnie wiecie dziś jest Dzień Ojca i Zakończenie roku!
Zapewne jesteście teraz w Aulach, kościołach czy klasach, dziękujecie nauczycielom za ten rok i odbieracie świadectwa. Ja już to przeszłam, odebrałam świadectwo na oczach 600+ osób ze śmiechem poszłam do sali i szybko zmyłam się do domu by nie iść na mszę na której byłyby kolejne przemówienia. Podziwiam moją szkołę, że wyrobiła się w ciągu półtorej godziny, w zeszłym roku trwało to do 16...
No, ale jestem już w domu i mogę w końcu przestać się stresować i zacząć rozwijać swoje pasje!
Otóż chciałabym też wam podziękować z ten wspaniały rok, za waszą aktywność i angażowanie się w bloga nie tylko z mojej strony.
Jako, że słowa dla wszystkich nie wystarczą to sama chciałam dać coś w formie ''świadectwa'' osobą, które wykazały się dużą aktywnością na tym blogu!
 A więc...

Mam nadzieję, że nie obrazicie się jak siebie tam nie zobaczycie, to tylko zachęta na więcej aktywności!
Powiem wam, że niektórym bardzo mało brakowało do tego paska i jestem z nich też bardzo dumna. Ostatnimi czasy Klara i Zita bardzo się wykazały komentowaniem, aczkolwiek Lana i Sasha wykazywały się nią dawniej, ale udało im się!

Ja już lecę i życzę wam miłych wakacji, przygotujcie się już niedługo, ponieważ szykuję dla was niespodziankę. 

[Od Niedzieli do Piątku mnie nie będzie z powodu wyjazdu w góry]

A teraz zostawiam was z małym sobótkowym zdjęciem!

Amanda

9 komentarzy:

  1. Hah, dzięki. xD Pozdrawiam serdecznie xd
    ~Sasha

    OdpowiedzUsuń
  2. Bezpiecznego wyjazdu w góry! No i również życzę Ci miłych wakacji, oby spędzony czas na nich wypadł ci jak najlepiej! :-)

    Pozdrawiam -
    Aricela Darkhunter.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję pani dyrektor, haha! ;-D Miłego wyjazdu!
    Hip hip hura - koniec szkoły! ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę :D Zaskoczyłaś mnie (pozytywnie oczywiście). Jaka średnia?

    OdpowiedzUsuń
  5. Yey, dostałam pasek! To już mój drugi jeśli chodzi o wczorajszy dzień 😂 Dzięki!
    Btw, jaka średnia? :D

    Pozdrawiam i życzę miłych wakacji!
    ~Zita Queen.

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!