piątek, 16 czerwca 2017

SKROTY NA CZACIE

Cześć

W końcu wzięłam się za bloga i poprawiłam wygląd oraz niektóre zakładki.
W końcu dopadła mnie także wena napisania posta o skrótach na czacie. Dużo młodszych graczy się o nie pyta, więc ja im także pomogę 😁
Jeśli czegoś nie ma- napisz w komentarzu czego, a ja dopiszę! :)

SKRÓTY MIEJSC
Moorland - Moor, Mór, Mórland
Fort Pinta -FP
Półwysep Południowe Kopyto - PPK
Dolina Ukrytych Dinozaurów - DUD
Nowa Grań -NG
Zapomniane Pola - ZP, Zap
Zielona Dolina - ZD, Grin
Pola Everwind - Pola Ever, PE
Centrum Jeździeckie Srebrnej Polany -CJSP, CJ
Farma Steva - FS, Stev
Dolina Złotych Wzgórz - DZW, GHV
Valedale -Vale, Valedalej, Łolidejl
Jodłowy Gaj -JG
Stajnia Jorvik - SJ
Jarlaheim - Jarla, Jarlh, Jar
Jorvik City Plaza - JCP, CH
Jezioro Valedale - Jer Vale, Jeziorko Valedalej, JV, Jezioro Vale

INNE NAZWY
Star Stable Online - SSO, SOS
Star Stable Horse - SSH
Wyścigi - Rejsy
Mistrzostwa - CS
Support - Sup
Punkty Doświadczenia - PD, XP
Podwójne Star Coins - Double
Star Coins - Sc
Szylingi Jorvik - Sj, Js
Star Rider - Sr
Lifetime - Lt
Powodzenia - Powo, GL, GLE
W ogóle - wgl
Co tam? - Ct?
Co robisz? - Cr?, Ceer
Już jestem - jj, jot jot
Zaraz Wracam - Zw, Zet wut
Gdzie jesteś? - Gj

SKRÓTY RAS KONI
Kuc Walijski - Walijczyk, Walij
Koń pełnej Krwi Angielskiej - Angliki, Angole
Appaloosa - App, Apki
Lipicany - Lipki, 
Kuce Islandzkie - Isle, Islamy, Islandy
Konie Północno-Szwedzkie - Szwedy
American Quater Horse - AQH
Koń Fryzyjski - Fryz
Jorvik Gorącokrwisty - Starter, Startowiec
Konie Fiordzkie - Fiordy, Fordy
Konie Andaluzyjskie - Andy, Andki

ZABAWY
Dzikie Konie - DK
Siostry - Sis
Real Life - RL


Prosiłabym was o to, że za każdym razem gdy coś z tego czy innego bloga skopiowali podpisali autora.

4 komentarze:

  1. może dopisz jeszcze Jorviki gorącokrwiste jako startowce :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja znam chyba wszystkie możliwe skróty, ale początkującym graczom rzeczywiście może się przydać :D Moja lista skrótów powstała wtedy, kiedy powstał mój blog, ale nie mam czasu jej aktualizować >.<

    Pozdrawiam!
    ~Zita Queencamp

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!