poniedziałek, 5 czerwca 2017

Movie Scene | Challange

Cześć!
Jakiś czas temu Klara Winterdaughter nominowała mnie do swojego Challange.
Polega On na tym, aby na podstawie zdjęcia z filmu (nie musi być związany z końmi!) odwzorować scenę w grze! Przygotuj cosplay dla Twojej postaci, bierz odpowiedniego rumaka i do sesji!
Ja wybrałam ten sam film co ona (nie mam za bardzo swojego ulubionego, a jak już mam to nie pamiętam jaki to był), czyli Wicher. Jest to niemiecki film o dzikim koniku i Mice, która marzy o tym by go zajeździć. 
Gorąco polecam!

Do Challange wybrałam to zdjęcie i próbowałam najbardziej się odwzorować na moim Screen'nie. Niestety nie chciałam wydawać Star Coins na włosy, więc sama je zrobiłam (wiem, że brzydkie, ale nie umiem w edity).
Trochę też moja postać jest za daleko konisia, ale co tam.



dla ciekawskich tak wyglądało to przed

NOMINUJĘ
Regina Archlock
Caroline Firebell
and
Daniela Moonwood (jak zawsze) :}


Trzymajta się!

10 komentarzy:

  1. Mega :D Super pomysł ;3 Ych.. Mam nadzieję, że ktoś również mnie kiedyś nominuje :c xD

    Zapraszam na bloga :D
    http://ssoeli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chcę być nominowana): /Ela

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam kiedy ktoś mnie nominuje XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo, bardzo ciekawy challenge! Na pewno go wykonam za jakiś czas. Dzięki za nominację! <3

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!