niedziela, 30 kwietnia 2017

WELCOME HOME MINIFLOWER

Cześć!

Pamiętacie może kiedy dodali aplikację Star Stable Horse?
Tak, było to dawno temu, ale ja dopiero dziś zakupiłam jednego z koni, które tam zostały dodane.

Po dodaniu aplikacji nie kupowałam żadnego mustanga, ponieważ po zajawce wiedziałam, że w następną środę będą Dzikie Konie Jorveskie. By nie mieć kilku koni do trenowania kupiłam tylko jednego. W następny tydzień bardzo się przekonałam do zielonego i także go zakupiłam. 
Trzy tygodnie później zakupiłam Andaluza, którego planowałam od kilku miesięcy, ale także dlatego, że czekałam na Walentynkowe Spotkanie Nilmer's Ladies. Niestety spotkanie się nie odbyło, a klub kilkanaście dni później został rozwiązany. Koń został, a nie chciałam go sprzedawać. Miałam wtedy do wytrenowania 3 konie, ale na szczęście to już za mną i dziś skończyłam właśnie ostatniego trenować.
Jak iż zawsze gdy wytrenuję wszystkie konie to kupuję następnego i dziś był to właśnie Mustang z Aplikacji SSH.

Powitajcie Miniflower!






Wyczekujcie także filmiku z kupna tego pięknego konika. ^^
~Amanda

5 komentarzy:

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!