wtorek, 11 kwietnia 2017

SEKRETNE LOKALIZACJE #1 GÓRSKA PANORAMA, GÓRALSKA CHATA, GÓRSKIE WYSYPISKO, ''GÓRY JORA''



Cześć!

Dziś miałam ochotę na opublikowanie posta z Sekretnymi Lokalizacjami. Jako iż dużo osób ma problem z odnalezieniem ich to postanowiłam dziś wybrać 4, które znajdują się na terenie Jodłowego Gaju. Jeśli spodoba się wam post to przygotuję więcej takich. 
Mam nadzieję, że napisy będą się pojawiać, ponieważ na zdjęciach zapisałam informacje o położeniu i gdzie mamy jechać.

GÓRSKA PANORAMA
Z Górskiej Panoramy możemy podziwiać widoki Jorvik, zjeść coś na pikniku z klubem lub przyjaciółmi oraz usiąść na ławeczkę. Dojazd do tego miejsca nie jest wcale trudny i łatwo to wszystko odnaleźć.
Jadą ze strony Farmt Steva lub Valedale, tam gdzie były Dzikie Konie Jorveskie troszkę dalej od drogi widzimy górę, którą właśnie jest nasza lokalizacja. Jedziemy do niej. Na jednej ze ścian górki jest ''wjazd'' po którym możemy wjechać i podziwiać widoki.


GÓRALSKA CHATA
To miejsce jest jednym z tych które lubię najbardziej. Ogólnie uwielbiam takie klimaty. Gdy miałam 11 poziom to często tam przebywałam myśląc, że tylko ja znam to miejsce. Co do dojazdu to nie jest to takie proste i można się pogubić. Za Mistrzostwami na przesmyk do Jeziora Valedale wjeżdżamy po skalnej nie stromej górze. Skręcamy w lewo i ostrożnie kierujemy się ścieżką by nie spaść w dół. Gdy już dojedziemy możemy zabrać gwiazdkę i usiąść na ławce.



GÓRSKIE WYSYPISKO
Górskie wysypisko jest chyba najbardziej nieznaną lokalizacją w SSO. Dużo osób nie ma o niej pojęcia więc ja wam pokażę jak tam dojechać. By znaleźć te miejsce musimy pogubić się pomiędzy skałami w pobliżu Chatki Agentów niedaleko Jabłkowego Sadu i Piaskarni. Gdy już znajdziemy taką jakby otwartą małą kotlinę to wskakujemy i cieszymy się nowo odkrytym miejscem.



''GÓRY JORA''
Nie powiedziałabym dokładnie, że to Góry Jora, ale możemy tam właśnie odkryć tą lokalizację, a także znaleźć gwiazdkę i usiąść na ławce tak jak w poprzednich miejscach.
Dojazd mamy ze strony wyścigów oraz z Jodłowego Gaju, aczkolwiek z JG mamy trochę trudniej, ale ja wam pokażę te dwie drogi.
Z JODŁOWEGO GAJU
Jest to trudniejsza, ale może być szybsza droga do lokalizacji. Musisz pojechać z budynek w którym są Morgany i Quatery i skoczyć właśnie tam gdzie kończy się płot. Później jedź do góry i podziwiaj widoki Miasteczka.

ZE STRONY WYŚCIGÓW
Jedź tam gdzie spotykają się dwa mosty. Później pomiędzy nimi ustaw się i wybierz drogę tak by było ci najlżej podjechać do góry. Jedź tak długo jak nie zauważysz lokalizacji. :) Teraz możesz się delektować spokojem. 




Okej, to koniec na dziś. Wy pochwalcie się w komentarzach czy już tam byliście i koniecznie powiedzcie czy chcecie więcej takich postów oraz jakie lokalizacje mają być następne!

Dobranoc
~Amanda 

5 komentarzy:

  1. Starannie i ładnie przygotowane. Gubię się w tych małych miejscach, zazwyczaj właśnie prowadzi do nich jakaś poboczna droga. Myślę, że droga to tej góralskiej chatki zainteresowała mnie najbardziej. Przywodzi na myśl wiele wspaniałych wspomnień ;D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chociaż trzeba przyznać, że trochę nabazgrałam. XD Ogólnie uwielbiam jeździć po Jorvik i szukać takich dróg, a ta Chatka jest naprawdę fajna tak jak i wspomnienia. Ale te "Góry Jora" mają wspomnienie spotkania z moją przyjaciółką i zawsze to miejsce mi przypomina tą chwile. :P
      ~Amanda

      Usuń
  2. W sumie jak chce się dostać do gór Jora to wystarczy być przy górach, które graniczą z zamkniętym terenem xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ale nie miałam pojęcia jak nazwać to miejsce XD

      Usuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!