środa, 26 kwietnia 2017

NO I PIEKNIE

Cześć!

Dziś chciałabym wam pokazać jak zmienił się Jodłowy Gaj.
Mi się on bardzo podoba i chętnie bym się tam przeniosła, ale tam gdzie obecnie mam stajnię jest mi naprawdę dobrze i jak na razie nie mam zamiarów przenoszenia się tam, ale jak by takie plany nastąpiły to na pewno wybiorę właśnie Jodłowy Gaj.
Najbardziej mi się podobają te kwiatki i domek Pani Packard przy której za płotem rosną słoneczniki. Wszystko wygląda o wiele lepiej niż wcześniej i raczej nie będę tęsknić za tamtą wioską.

PRZED








PO









1 komentarz:

  1. Mi również nowsza wersja JG bardziej przypadła do gustu, mimo to będę tęsknić za starą ;P

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!