czwartek, 13 kwietnia 2017

Wielkanoc!

Cześć!

W dzisiejszej aktualizacji dodali oczywiście jedno z moich ulubionych świąt w Star Stable, czyli Wielkanoc! Myślę, że jest moim ulubionym świętem z powodu, że jak byłam jeszcze małym bobkiem to szukałam właśnie złotych jajek i pamiętam to jak jeździłam wszędzie gdzie się dało i ich szukałam. 


Szukanie pisanek!

By poszukać pisanek jak co roku musimy podjechać do Srebrnej Polany do Felixa. On odblokuje nam to tradycyjne zadania, a za każdym razem gdy będziemy poszukiwać jajek to dostaniemy drobny prezent. Oczywiście musisz mieć Star Rider i odblokowane Miasteczko Srebrnej Polany, ale pamiętaj, że możesz poszukiwać ich tylko przez ten tydzień!

Pisanki możecie zebrać u:

 Harold w Srebrnej Polanie,
 Barney na Polach Srebrnej Polany,
 Landon na Polach Srebrnej Polany,
 Pani Holdsworth w Moorland,
 Ochroniarz w Forcie Pinta,
 Carney w Winnicy,
 Felicity w Jodłowym Gaju,
 Avalon w Valedale,
 Jasper w Dolinie Złotych Wzgórz,
 Klaus w Wiosce Zachodniego Przylądka,
 Ewa w Stajni Złotych Liści,
 Iris na Placu Aideen,
 Leonardo w Upadku Gubernatora.


Złote Jajka

Chyba każdemu wyświetlił się napis który informuje nas, że w pobliżu jest Złota Pisanka. Ja je właśnie uwielbiam, ale ich szukanie nie jest wcale takie proste tym bardziej, że musisz znaleźć ich 15! Jajka odblokujesz wraz z pisankami u Felixa w Miasteczku Srebrnej Polany.  Oczywiście w tych wielkich złotych Pisankach znajdą się prezenty, a m.in. ubrania, które mają bardzo dobre statystyki. Jeśli nie umiesz sobie poradzić ze znalezieniem ich to zapraszam tu: (zaraz wstawię link)


Specjalne świąteczne zwierzątko!

U Freji Sunfield, tam gdzie mieliśmy zadania z wężem i która posiada słodkie kotki (które zostaja tam na zawsze) przyszedł kotek z pięknymi oczkami! Ten pupil będzie tylko dostępny przez okres świąteczny i kosztuje tylko 70 Star Coins! Szybko leć na Farmę Słonecznikowych Pól i kup tego kociaka! Ja już zakupiłam i jestem zadowolona. 


Haflingery w Star Stable Horse!

W zeszłym tygodniu do naszej gry zostały dodane Haflingery, które zrobiły wielki szał na graczach. W tym tygodniu zostały dodane do SSH 3 nowe unikatowe maści tych koni! Ja się bardzo ciesze, bo tamte podobają mi się bardziej niż te w grze i ułatwiają mi trening, więc na pewno skusze się na tego najjaśniejszego. Dodali także nową opcję, która ułatwi grę osobom posiadającym więcej niż jedno konto w Star Stable. Kiedy Wasz koń osiągnie 10 poziom otrzymacie możliwość przeniesienia go na więcej niż jedno konto. A 10 poziom utrzyma się i będziecie mogli mniej czasu poświęcić na trening.
Zagraj w Star Stable Horses, aby wyhodować swojego własnego źrebaka!

To już wszystko w tej aktualizacji i do następnego posta! Paa
~AMANDA

1 komentarz:

  1. Złote jajka mają fajne itemki w tym roku, trzeba przyznać.
    A Halfingery są cudowne! To znaczy, są przeurocze, ale za bardzo mi przypominają Walijczyki. ;)

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!