wtorek, 11 kwietnia 2017

15 POZIOM KING'A

Hej, hej!
Dokładnie w sobotę skończyłam trening mojego zielonego dzikusa.
Okej, teraz muszę się zabrać za mojego Andaluza. :D 

Ogólnie dodali zajawkę fabuły i wydaje mi się, że będzie ona za tydzień, bo w ten nie będą nam chyba tyle dawać, bo jeszcze wielkanocne zadania. Chociaż możliwe, że za 2 tygodnie będzie.

Oraz Haflingery będzie można wytrenować w aplikacji Star Stable Horse. Jeśli mi się spodobają to zakupię jednego z nich, ponieważ tych z Valedale jeszcze nie kupiłam. :D

~Amanda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!