sobota, 15 kwietnia 2017

IN A JUMBLE OF SECRETS - NOWY BLOG

Cześć!

Od jakiegoś czasu w sumie już w październiku miałam taki, ale go osunęłam nawet nie mam pojęcia dlaczego. No, ale nie dokończyłam tamtego zdania, bo znowu się rozgalopowałam. Otóż założyłam swojego następnego bloga, który jest poświęcony tylko sesjom. Mam pełno takich przejażdżek jakie miałabym wstawić, ale ten blog by się zamienił w wielki jeden album. Więc założyłam na to osobnego bloga. Niestety nie mam już czasu więc dopiero jutro coś na nim napisze. :D 
Chciałabym tylko tu powiedzieć iż nazwałam po angielsku z powodu, że polska nazwa ''W gąszczu (XD) tajemnic/sekretów'' jest zajęta, tak więc powstała IN JUMBLE OF SECRETS



7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę zwrócić uwagę, bo to troszeczkę boli w oczy. Mam nadzieję że się nie urazisz.

    Po pierwsze - "Od jakiegoś czasu w sumie już w październiku miałam taki, ale go usunęłam nawet nie mam pojęcia dlaczego". Masło maślane. Staraj się nie zaczynać posta od takich zdań. Jeśli miałabym zrobić z tego poprawną formę, brzmiałaby raczej tak: "Kiedyś - w październiku - miałam podobnego bloga, ale usunęłam go. Do końca sama nie wiem dlaczego". Staraj się budować krótkie i logiczne zdania, bo to poprzednie w ogóle nie ma sensu. Pamiętaj także o tym, że dobrze byłoby pomyśleć nad lepszym wstępem, gdzie przedstawisz obecną sytuację np. ("Cześć! Po dłuższych rozmyślaniach postanowiłam założyć nowego bloga). Dopiero wtedy możesz dodać, że już miałaś taki pomysł i chciałabyś go w końcu zacząć realizować.

    Po drugie - zacytuję: "Otóż założyłam swojego następnego bloga, który jest poświęcony tylko SESJĄ". Sesje to liczba mnoga, a w liczbie mnogiej używamy końcówki -om. Poprawna forma brzmi SESJOM, a nie SESJĄ. "Sesją" byłoby dobrze, gdyby chodziło tylko o jedną sesję i byłaby to liczba pojedyncza.

    Po trzecie - "Mam pełno SESJI jakie miałabym wstawić, ale ten blog by się zamienił w wielki jeden album SESJI". Pamiętaj, żeby nie wstawiać powtórzeń w zdaniach. Zawsze można użyć innych ciekawych synonimów, żeby przyjemniej się czytało.

    Po czwarte - "Mam pełno sesji jakie miałabym wstawić, ale ten blog by się zamienił w wielki jeden album sesji". To też nie brzmi dobrze. Mam wrażenie że wyrazy w tym zdaniu są ułożone całkowicie nie po kolei! "Mam pełno sesji, KTÓRE CHCIAŁABYM wstawić, ale ten blog ZAMIENIŁBY SIĘ W JEDEN WIELKI ALBUM sesji" - tak lepiej.

    Mam nadzieję, że pokrótce wytłumaczyłam o co chodzi. Nie miej mi za złe za taką uwagę - to tylko dobre rady!😉

    Wesołych świąt! 🐰🐤💐

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oki, dzięki za rady. Ogólnie pisałam tego posta na szybko (pewnie teraz pomyślisz,że to jakaś wymówka czy coś). Miałam go dziś poprawić, ale dzięki tobie będę poprawiać więcej.xD Przynajmniej się zapamięta.:p
      ~Jeszcze raz dzięki za porady i przepraszam za tyle błędów. Amanda

      Usuń
  5. z pewnością wejdę. ;) Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  6. http://antisocialsso.blogspot.com/
    Zapraszam na mojego bloga, na którym zamieszczam posty o graczach sso, którzy na pewne tematy nie powinni się udzielać i robić cokolwiek. "SSO'wy gargamel"

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!