wtorek, 31 stycznia 2017

Reputacja w A.A.E i Stajni Jorvik

Hej, hej!
Jak tam u was z reputacjami?
Ja właśnie się zabrałam za te których nie mam na podziwianej i jest ich nawet sporo chociaż dziś skończyłam 2!
Reputacje:
Jarlaheim (popularna)
Rodzina Jarlasson (popularna)
Nowa Grań (popularna)
Księżycowy Sierp (lubiana)
Biuro G.E.D w Jarlaheim (popularna)
Ekspedycja Stoneground (A.A.E) (popularna)

Reputacje z które dopiero nabiję gdy wejdą z tym zadania
Epona
Ricky Winterwall
Zajazd Pod Wilkiem
Miasto Jorvik
Jorvik City Plaza
Strażnicy Aideen
Południowe Kopyto
Strażnicy Aideen: Krąg Błyskawicy
Strażnicy Aideen: Krąg Słońca
Kalltersi: Zewnętrzna Ekspodycja
Klub na plaży Fortu Pinta

No i to wszystkie
A wy? Jakie macie?

Oto dzisiejsze



4 komentarze:

  1. Brawka i powodzenia.
    Ja już wszystko skończyłam... wszystko... dawno temu... *szuka sensu i wytrwale czeka do aktualizacji*

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi brakuje tylko z Księżycowego Sierpa :/

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!