poniedziałek, 30 stycznia 2017

Red Queen


RED QUEEN

Postać
Kapelusz: Jodłowy Gaj
Sweter: Wioska Zachodni Przylądek
Spodnie: Miasteczko Srebrnej Polany
Buty: Jorvik City Plaza
Inne dodatki: Okulary zakupiłam w Jarlaheim, a rękawiczki dostałam za zadania, ale lepiej by wyglądały jakieś czarne z Jorvik City Plaza

Umiejętności:
Jazda 41, Opieka 21, Kontrola 37, Skoki 19.

Koń
Ogłowie: Jorvik City Plaza
Siodło: Jorvik City Plaza
Czaprak: Miasteczko Srebrnej Polany
Owijki: Jarlaheim
Inne dodatki: Możecie dołożyć tu czerwone i szare kokardy. Ja osobiście nie jeżdżę z kokardami.

I jak wam się podoba?
Mi to bardzo pasuje z tymi włosami i czerwoną szminką ^^ A wam? Jak na was to wygląda?
Pochwalcie się w komentarzach jak wam się podoba :D


3 komentarze:

  1. Bardzo ładny strój, pasuje do tego konia. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nom. Ładny strój. :3

    Nie wiem co więcej napisać. X'D

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no dzięki. ;33

      Często tak mam na przykład teraz gdy przeczytałam twojego posta XD

      ~Amanda

      Usuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!