wtorek, 24 stycznia 2017

Powróciłam :D

Czesio! 
Otóż ostatnio moje tęsknoty przerastały mnie i zbliżałam się często do płaczu.
Ale pewnie zapytacie dlaczego?
Było to powodem tęsknoty za Shadow Jokers.
Jak pewnie wiecie w poście 'Moja przygoda klubowa' czy jak ona tam miała to opisałam tam Shadow Jokers, że bardzo za nimi tęsknię i brak miejsc i zawalony serwer zamykał moją drogę do marzeń.
Sj to jeden z najlepszych klubów w moim życiu pomimo, że dużo było sprzeczek czy upadków on właśnie wygrał.
W klubie nie bałam się z nikim rozmawiać nie bałam się, że ktoś mnie obrazi czy zignoruje/nie doceni.
Klub ma  M E G A atmosferę i naprawdę warto tam iść.
Krąży tez dużo plotek na temat klubu, ale ja go kocham.
Byłam tam już w sierpniu, ale bardzo żałuję, że odeszłam. Po codziennym czytaniu Szadowsowego bloga naprawdę smutno mi się robiło.
W klubie się czuję jak członek rodziny, a nie klubu jak zazwyczaj.
Nikogo tam nie obchodzi, że mam niższy wiek traktują mnie jakbym była równa, a nie jak dziecko.

Powoli się przyzwyczajam do osób które doszły.
Wczoraj jak zakładam klub (wydało się XD)
Spotkałam Lanę i od razu podbiegłam do niej i zaprosiłam do znajomych.
Ostatni post świadczył o otwarciu rekrutacji z powodu iż dużo osób rezygnuje z klubów by poprawić swe oceny w szkole więc zrobiło się troszku miejsc.
I w sumie nie spodziewałam się, że Lama mnie sama zaprosi, bo nawet o to ją nie błagałam XD.
Dziś właśnie odbyło się moje pierwsze spotkanie w tym roku, bo w sumie już pierwsze było w tamtym.
Pokażę wam tylko zdjęcia, które jakoś nie mają dobrej jakości ;\








P R Z E P R A S Z A M
Z A
J A K O Ś Ć


6 komentarzy:

  1. Cieszę się Twoim szczęściem! Fajnie, że napisałaś nowy post! ^^
    Szkoda jednak, że nie zostałaś w RMC. :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio ustaliłam sb, że 10 postów musi być na miecha, a nawet więcej ;D

      No cóż dziewczyny mnie nie lubiły, a nie chciałam robić problemu ;)

      ~Naczelna Ama

      Usuń
  2. U, no to się cieszymy!Tak jak Klara napisała, szkoda że nie zostałaś w RMC ale będziesz odwiedzać Ciacho? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciesze się ze wrocilas ;) :^

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!