czwartek, 19 stycznia 2017

Nowy piękny sklep!

Hejoszki!
Wczoraj dodali do gry zadania z nowym sklepem lecz ja nie mogłam ich niestety zrobić z powodu iż mój tata wyjechał bardzo daleko (a miał ze sobą kompa) no, a jak wracał to było tak ciemno i gęsto, że by po prostu nie zdążył mi go dowieźć :/. Ale już mam kompa i mogę grac i pracować nad blogiem!


AKTUALICJA

Otóż jak mówiłam pojawił się nowy sklep w Upadku Gubernatora, ale oczywiście
by nie było nudno dodali z tym zadania.
Otóż zadania zaczynami w Moorland, ale pamiętajcie o tym, że trzeba mieć ukończone poszczególne zadania m.in.
Zadania z Iris w Mieście Jorvik
Zadania z odnalezieniem Mandy

Jak już mamy ukończone te zadania możemy zacząć quest z Nowym Sklepem






Pozdrawiam Mel która załapała się na zdj xD


Pod koniec zadań dostajemy owijki widniejące na zdjęciu.

To chyba na tyle, a ja ide szykować post specjalny dla was! :D
Piszcie w komentarzach czy chcecie mieć filmik czy posta o tym jak robię te niby 'piękne' zdjęcia ;D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!