czwartek, 19 stycznia 2017

Moja klubowa przygoda!

Dziś zabrała mnie bardzo wielka chęć na napisanie dla was postów o klubach :D
W tym poście znajdziesz informacje o klubach w jakich byłam co o nich myślę itd. 


(Nie pamiętam nazwy)
Pamiętam, że na około 3 poziomie zostałam zaproszona do klubu (nie pamiętam nazwy) i jako, że
taka sobie Ama nie wiedziała jeszcze o co chodzi więc bez namysłu przyjęłam.
Klub miał dość długą nazwę z czego co pamiętam. Miał on dużo członków.
Pewnego razu postanowiłam przyjść na spotkanie klubowe.
Zaczynało się ono chyba o 13 (pamiętam to jadłam wtedy obiad XD) w kawiarni w JCP.
Z wielką ciekawością i podjarką szybko popędziłam do autobusu i wsiadłam.
Czekałam i czekałam, nikt nie przychodzi nawet tylko ja byłam zalogowana.
Ze smutkiem wylogowałam się.
Przez długi okres  (przez tydzień) nikt się nie odzywał. Nie było tam duszy.
Miałam ochotę jak najszybciej odejść i założyć swój klub.
(jeszcze wtedy myślałam, że jak się zakłada swój klub to automatycznie wywala cię z tamtego)

❤ Lame Force Riders ❤
Po przypadkowym kliknięciu 'Zostaw' opuściłam wcześniejszy klub.
Nie pamiętam już czy to było w ten sam dzień kiedy opuściłam czy klika dni potem, ale wiem, że od razu po zakupieniu Star Ridera (Life Time) popędziłam do Moorland by założyć klub.
Nazwę długo mi się szukało.
Chciałam coś z 'Riders', bo to mi się kojarzyło najbardziej z konikami.
Po byle jakim kliknięciu powstał LFR.
Klub trzymał się chyba przez 3 tygodnie jak nie i więcej!
Było tam kilka osób które dodawałam tak po prostu nie pytając ich czy w ogóle chcą.
W klubie znalazła się także moja koleżanka z klasy, która już niestety nie gra, ponieważ nie mogła zakupić Star Ridera i zrezygnowała z gry.
W klubie spotkałam wiele osób niestety z żadną z nich nie mam kontaktu do dziś :/ 
W tamtych czasach nie wiedziałam, że będę tak dużo grać :/ I nie patrzyłam w ogóle na imię jakiegokolwiek gracza.

Reindeer Whispers 
Klub został założony przez Jennifer Purpleside z którą jak i z resztą reklamą klubu zapoznałam się na instagramie.
W klubie nie pobyłam za długo, nigdy nie udało mi się wpaść na spotkanie :/
Z Jennifer mam kontakt do dziś tak jak z Daisy która tam poznałam (ostatnio z Daisy spotkałam się w klubie :D)
Po jakimś czasie z Daisy i resztą klubu postanowiłyśmy odejść.

💕T-rex Bills💕
Kiedy opuściłyśmy już RW pojechałam do FP gdzie spotkałam moją znaj Harper.
Z nie dowierzaniem za nim jeszcze dojechałam do Harper i jej klubu dostałam własnie od nich zaproszenie. Okazało sie, ze to było spotkanie klubowe! :D
Miałyśmy rajd do Valedale gdzie później zaczęłyśmy nagrywać 'Hope' bardzo polecam siedziałyśmy nad tym długo, ale wyszło mega Rolę jaka tam pełniłam to był 'Książę' brat postaci głównej (byłam tym izabelowatym walijczykiem xD).
Ten klub był MEGA poznałam tam wielu wielu wielu przyjaciół i nawet ostatnio spotkałam jedną z nich - Evę :D
Oprócz jej poznałam tam, Capu, Agu, Frak, Sus, Radesha, Wika, no i wiele innych których nie potrafiłam zapamiętać.
Po jakimś czasie ubzdurałam sobie coś i opuściłam.
Strasznie tego żałowałam, ponieważ nie miałam możliwości powrotu z powodu braku miejsc.
Niestety wciąż za nimi tęsknię tym bardziej, że klub ten już nie istnieje.

💛Gold Brothers💛
Klub założyłam od razu po odejściu z T-rex Bills.
To był mój drugi klub.
Nie potrwał za długo, ponieważ Magi zgodziła się na przyjęcie do klubu.

Silent Kittens
Klub założony przez Sandrę Swordbridge.
Byłam tam tylko na jednym spotkaniu i nawet możecie sobie zobaczyć :D
Opisałam to w 2 poście na tym blogu (przepraszam za mikrofalówkę)

Na tym spotkaniu spotkałam się z Harper co pogorszyło mi stan smutku odejścia z T-rex'ów.
Klub także już nie istnieje.

🥜Nutty Mountain🥜
Był moim prywatnym klubem

💗💗Shadow Jokers💗💗 
Klub jest naprawdę świetny gdyby nie ograniczona ilość miejsc i zawalony Miodek najchętniej bym tam wróciła!
Klub ma dużą aktywność mega dużo fajnych zabaw oraz członków.
Ten klub jest idealny lecz wymagający Strasznie go polecam byłam tam cały sierpień i myślę, że go ani trochę nie straciłam! Klub wciąż pracuje i się naprawdę rozwinął!
Mam nadzieję, że pójdzie tak dalej! Oraz mam nadzieję, że jak najszybciej tam powrócę!

To zdj jest z mojego ślubu, ale sa tam niektóre osóbki z sj, al cii

 🌸Lame Roses🌸
Klub prowadzony przez dwie świetne lamy Selenę Blueberryside i Kerstin Ponylord.
10 września 2016 zostałam przyjęta do klubu jako 2.
Więc byłam tam prawdę mówiąc od początku.
Fajni ludzie dobre spotkania i w ogóle.
Gdzieś w Listopadzie niektóre dziewczyny już doszły do granic swych emocji
z powodu nie za miłych osóbek czy w ogóle atmosfery kilka tygodni później ja sama nie wyżymałam i odeszłam.
Klub się trzyma ma bardzo dobrą reklamę i serdecznie go polecam :D.

🍥Perfect Pirates🍥
Klub był przez tylko dwa tygodnie i był on moim klubem.

💖Reindeer Mystery Club💖
Jest to wspaniały klub :D
Opisywałam go w którymś z postów możecie sobie tam popatrzeć.
Niestety musiałam odejść z powodów prywatnych.

💨Royal Hunters Club💨
Klub założony przez Sally Oakblanket i jej kochana grupkę przyjaciółek ;3
Polecam ten klub z całego serducha <3
Zostałabym tam najchętniej najdłużej, ale nie mam na to tyle czasu :/ oraz server trochę nie pasowała, ale dla takich klubów czasem warto!


Tuxuu Nupat
Nie mam co tu opisywać, ponieważ założyłam go we wtorek i dzisiaj rozwiązałam XD


Oto wszystkie kluby w których byłam przez ten prawie rok i mam nadzieję, że żadnych nie pominęłam :D
Bardzo wszystkim dziękuję, że mnie przyjęły te kochane klubiki, ale ja niestety się do tego nie nadaję i zawsze ta ściana się pojawiła i musiałam się z wami rozłączyć :/
Wszystkie klubu w jakich byłam były naprawdę super i za niektórymi jeszcze czuję tęsknotę, a najbardziej za T-rex Bills oraz Shadow Jokers <3
Ale oczywiście nie mam ochoty na porównywanie, ponieważ wszędzie było supii i nauczyłam się od was bardzo dużooo oraz poznałam fajnych przyjaciół!!

To chyba na tyle i myślę, że taki dość inny post się wam spodobał  ktokolwiek będzie miał ochotę go czytać.
Ja już się z wami żegnam i papatki! :D










27 komentarzy:

  1. Bardzo kreatywny pomysł na post!
    Zostaniesz na Cookie Valley, no nie? :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Supi! <3 Mega pomysł i mega przyjemnie się czyta <3 Pozdro od Koteła :33 Lof lof <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lovek Lovek Kotełku ^^

      Dzięks :*

      ~Naczelna Ama

      Usuń
    2. KOCIE!!!? Co ty tu robisz dlaczego nadal się nie odzywasz? :'(((

      Usuń
    3. Do mnie też się nie odzywała :(

      Usuń
    4. Nie odzywałam się bo nie bardzo miałam czas :C Przepraszam was bardzo :C

      Usuń
    5. Najważniejsi są rodzina później nauka!
      Mogłaś nas chociaż powiadomić :(((

      Usuń
    6. Ama tu się mylisz, gra nie stoi powyżej życia realnego...

      Usuń
    7. Kot!? Ty tutaj?! Do się z tv stało?

      Usuń
    8. KOTEK TO MOJA WNUCZKA I ... I... I..
      KOT!

      Usuń
  3. Ja też byłam w Shadow Jokers (o ile nie mylę z innym klubem). Już pierwsze spotkanie było jak marzenie! Świetna zabawa, wspaniałe dziewczyny... mówiłam im, że wchodzę tylko co tydzień, bo częściej nie mogę, ale zgodziły się na moje członkostwo. A jak weszłam następnym razem, już mnie nie było. Zadawałam sobie jedno pytanie: dlaczego?

    Teraz jestem w North Winners (po raz drugi) i jest genialnie. Właścicielka rozumie, że gra to nie całe życie, i w dodatku już mam tam swoje naj-klubowiczki <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ymmm nie żeby coś ale przypominam że sama odeszłaś i powiedziałaś ze musisz zmienić serv

      Usuń
    2. Serio? Nie wydaje mi się, może mnie z kimś pomyliłaś, a może było tak jak mówisz, ale dobrze pamiętam, jak było mi szkoda, bo dobrze się bawiłam.

      Usuń
    3. XD pamiętam jak byk , bo nawet dziewczyny ci mówiły byś została

      Usuń
  4. Siemka Ama!
    Sorki, że tak pod postem i wgl, ale chciałabym Ci życzyć dużo zdrówka, szczęścia, wspaniałych przyjaciół, dużo Star Coinsów, mnóstwa konisi, spełnienia marzeń i super życia także poza grą :DDD
    Wszystkiego Najlepszego! <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dość sporo tych klubów ;p Ja gram już ponad 2 lata i byłam w 3 klubach, w trzecim nadal jestem xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Połowa była jak byłam bobkiem XD
      Po drugie troszku popróbowałam ich i się za to dużo od nich nauczyłam XD

      ~Naczelna Ama

      Usuń
  6. Ojeju, mój klub tu? :o Tęsknie za reniferkami. ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dałoby się go ominąć ;( smutno mi. Mam Nadzieję, że kiedyś powróci

      ~Amanda

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Silent Kittens, był prowadzony przez trzy właśćicielki. SAndre Swordbridge, Veronikę Slowside i Margaret Wolfwright :)

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!