niedziela, 29 stycznia 2017

TOP 5 SSO'WYCH KANAŁÓW NA JUTUBIE (a w sumie 7 XD)

NO CZEŚĆ (po raz 2?)

XD

Dzisiaj pokażę wam (zabrakło mi synonimów ;//)

moje ulubione kanały, które są warte kilkuset i nawet więcej subskrypcji!

7

Siri Snowhaven



6

rzclxhd (Miranda Pandacake)




5

Jenny Mcforest




4

 Clara Lightland




3

Diddis Lu




2

FR3NDlzz




1

EVELINA MCLAKE





To juz wszystko oczywiście mam ich więcej, bo to w sumie część moich subskrypcji, a te które dziś tu podałam są u mnie na 1 miejscu!

Teraz wy się pochwalcie kogo najczęściej oglądacie i kto jest u was TOP, a może któryś z tych podbił wasze serce?

Ja się z wami żegnam i do zo!

3 komentarze:

  1. Ja nie mam TOP ulubionych - po prostu lubię dużo osób tak samo XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Kanały te są bardzo fajne. :D Jednakże osobiście najbardziej lubię oglądać Megarę.

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!