czwartek, 2 lutego 2017

Nowe Konie Jorveskie!

Mieliście już okazję zobaczyć nowe konie Jorveskie?
Ja tak są piękne!
Niestety piszę posta z opóźnieniem, ale wczoraj nie miałam sił z powodu na takie problemy techniczne. Ale już jestem spokojnie i już wam pokazuje te piękności!

DZIKIE KONIE JORVESKIE
Konie są pod wpływem magi pandorycznej, dlatego nasze ulubieńce zmieniają kolory!
Siwek z różowymi odmianami w mieście zmienia się w siwego z brązowymi odmianami (?)
Za to Kary z niebieskimi odmiankami zmienia się w bardzo jasnego karuska,
A ten zielony to zmienia się na taki brązowy z jaśniutką grzywką i białymi skarpetami!
Konie już były wcześniej na naszej wyspie, ale zupełnie w innej budowie.
Te o wiele bardziej mi się podobają! Więc zakupiłam aż dwa konie i jest to karusek i zielony!

Kary już na zajawce podbił moje czerwone serce te oczy i piękne cieniowanie!
Jest piękny zarówno i na polach jak i w mieście czy w pobliżu stajni.
Poznajcie Bluewarrior'a!



Do zielonego przekonała mnie Melissa.
Mówiła, że kojarzy jej się z zieloną doliną elfami od razu o tym pomyślałam i zalogowałam się po czym pobiegłam by go kupić! No i on znalazł się w mojej rodzince! Szczerze to dziękuję ci Melisso dzięki tobie zakochałam się w nim!
Tego dzikuska nazwałam Emeraldhunter.



Pamiętacie może jak strzałki na wyścigach i mistrzostwach były pomarańczowe? Dziś są żółte.
Jak myślicie czy sso ma zamiar coś zmienić? A może o tym nie wiedzą?

8 komentarzy:

  1. Ja chyba kupię tylko tego zielonkawego. :3
    Bo myszaty jest w sumie po prostu myszaty, ale sama nie wiem... ta niebieska grzywa... aw. ^u^

    ~Samantha Eveningstone, która od wczoraj nie może wejść na SSO. >.>

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko, ja bardzo chciałabym kupić zielonego D: Tak bardzo mi się podoba, a jak znam moje szczęście to już nie będę miała okazji go kupić :"(
    Dobry wybór :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłabym ci D:
      A no dzięki 8)

      ~Naczelna Ama

      Usuń
    2. Tez myślałam, żeby 'dać' komuś konto żeby kupił, ale uważam że to zbyt ryzykowne. :( przykro mi strasznie :(

      Usuń
    3. Czy ja wiem. Zależy czy masz osobę której ufasz no, ale w sumie to od ciebie zależy, bo to twoje konto i twoje myśli co do innych ;)
      PS. ja swoje ujawniłam Austrze by opiekowała się nim na czas mojej nie obecności i potreniła mi trochę konie XD Ale ja jej bardzo ufam ((i tak na nie nie wchodzi. Tylko wtedy gdy jej każe xd)

      ~Amanda Mcwill, która współczuje ci z całego serducha!

      Usuń
  3. Ja w sumie jeszcze nie wiem, którego kupię xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kupiłam zielonego i jestem z niego bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!