środa, 15 lutego 2017

Recenzja Mustangów!

Wy też czekacie na to aż w końcu się zalogujecie?
Ja tak ;/ Od kilku godzin nie mogę wejść i naprawdę po gorszyło to nie tylko moje życie ;//
Zadania są dla mnie ważne, bo nigdy ich nie robiłam po drugie może uda mi się wbić ten 19 poziom?
No, ale koniec tych nie fajnych rzeczy (nazwałam bym to gorzej, ale nie mam zamiaru przeklinać ;/) i przejdźmy do posta.

Tak ostatnio sobie myślałam by zabrać się za jakąś serie.
 No i jest.
Nie mam pojęcia kiedy będę ją wstawiać, ale pewnie wtedy kiedy jakiś koń do mnie przemówi, ale na początek zacznijmy może od Mustanga?!
W sumie jest pełnoo tych serii na blogach i ta moja to kolejna, ale ale 
każdy ma przecież inne zdanie i inaczej na nie patrzy ;)

Mustang

Co do ceny to w sumie jest w sam raz, ale o jakieś kilka Star Coinsów mogli by je obniżyć, bo jakoś nie przemawiają swym urokiem i nie zachwyciły graczy tak bardzo jak np. Angliki.
=Mustangi kosztują 969=

Konie są dostępne w aż 8 maściach! 
Z czego 3 są na aplikacji Star Stable Horses, a reszta na Farmie Marleya.
Maści do wyboru to:
Gniada, Bułana, Albinos, Srokata (2), Dereszowata, Kara i Tarantowata.
Ja do swojej stajni przygarnęłam Gniadosza.
Mustangi mają piękne oczy szczególnie te z aplikacji (wydaje się, że te z apki są bardziej dopracowane). Tym razem SSO postarało się z tymi maściami i nic nie zawaliło.
No dobra może to, że jak koń schyla głowę to u niektórych się troszkę psuje grzywa.
=Ogólnie to wygląd jest przepiękny=

Jeśli chodzi tu o animacje to konie te posiadają specjalną ''bryknięcie''
Gdy nasz koń stoi klikamy spację i piękne bryknięcie nam się ukazuje.
Pod czas schylania głowy konie delikatnie wypinają się do tyłu i schylają się co bardzo mnie przeraża.
Kłus mają taki dosyć prosty, a w galopie podchodzi pod górę i na dół pod górę i na dół (za bardzo nwm czy dobrze to opisuje, bo nie mogę tego zobaczyć w grze.
Ich dębowanie jest strasznie niskie co przypomina trochę lewadę u Lipicanów.
=Chody są dobre, ale konie przez nie wydają się wolniejsze=

Całą rasę oceniam jako 7/10





A wy co myślicie o tych koniach?



-Ps. na 10 tys wyświetleń 2 niespodzianki 8)-

6 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy post ♥ Ja nie przepadam za mustangami i nie będę się rozpisywać o nich, bo aż się zanudzisz XD

    OdpowiedzUsuń
  2. "Gniada, Bułana, Albinos, Srokata (2), Dereszowata, Kara i Tarantowata"
    A myszaty uciekł? X'DDD
    Pomóż - kupić bułanego, myszatego, czy dereszowatego? ;-; Jednego...

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli zalogowanie się do gry przez kilka godzin jest złe to pomyśl o mnie - ponad 100 dni XD
    A ogólnie post spoko. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakby mi ktoś powiedział, że za pare godzin wejde na SSO to bym ze szczęścia skakała :c

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!