sobota, 25 lutego 2017

Lista Walentynek


LISTA WALENTYNEK 2016


NIE ZAWSZE LIST BĘDZIE TAM GDZIE NAPISAŁAM

Serduszko- Zachodni przylądek
Miejsce: Ja znalazłam przy latarni, ale wy możecie mieć gdzie indziej
Do kogo: Czarownica Pi
Prezent: 125 Szylingi Jorvik + ciastko

Serduszko- Wzgórze Stracha Na Wróble
Miejsce: Ja znalazłam przy zjeździe na plażę
Do kogo: Kapitan Brus
Prezent: 15 Szylingi Jorvik + Kanapka

Serduszko- Zamek
Miejsce: Ja znalazłam pod zamkiem, ale może być także koło i w zamku
Do kogo: Baronowa
Prezent: 100 Szyling Jorvik + siano

Serduszko- Wzgórze Nilmera
Miejsce: Koło Opuszczonej Farmy na drodze Wyścigu Bobcat
Do kogo: Robotnik DarkCore z Moorland
Prezent: Szylingi Jorvik + marchewka + jabłko 

Serduszko- Plaża Moorland
Miejsce: Koło Łowiska Moorland
Do kogo: Thomas Moorland
Prezent: 50 Szyling Jorvik + jabłko + torba na zwierzaka

Serduszko- Droga z Moorland do Fortu Pinta
Miejsce: Ja znalazłam blisko Mistrzstw dla kucyków
Do kogo: Tan
Prezent: 75 Szylingi Jorvik + siano + piknik

Serduszko- Fort Pinta
Miejsce: Koło Jamesa
Do kogo: Polly
Prezent: 75 Szylingi Jorvik + Marchewka + Grill

Serduszko- Valedale
Miejsce: Koło studni
Do kogo: Avalon
Prezent: 25 Szylingi Jorvik + Owijki

Serduszko-
Miejsce: Farma Złota Ostroga
Do kogo: Pani Drake
Prezent: 25 Szylingi Jorvik + Herbata + Kanapka


~Amanda Mcwill

2 komentarze:

  1. Bardzo przydatna lista! ;)
    Propsy za 'czystą mapę' (bez zadań).

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że wróciłaś do starych włosów ;D

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!