środa, 22 lutego 2017

10,000 tysięcy wyświetleń! - Niespodzianki



Dzień dobry, dzień dobry kochani!

Od wczoraj na moim blogu wbiło mi 10 tys. wyświetleń z czego się bardzo cieszę i to dzięki wam jestem tu i piszę te posty!
Co do niespodzianki na tą okazję planuję już od miesięcy, ale ją ujawnie już niedługo.
Kiedy będziecie cierpliwie czekać na niespodziankę polecam wpisać w komentarzu kilka pytanek do Q&A, które jest jedną częścią świętowania tego wydarzenia :D
Chciałabym zobaczyć czy jesteście aktywni i czy mogę na was polegać i sprawdzę to właśnie ilością osób które zadadzą pytania.

Mam nadzieję, że chociaż zadacie po jednym małym pytanku, ponieważ zazwyczaj było mi smutno, bo nikt się tu nie angażował 😢

PS. Blog właśnie przeżywa wszystkie szablony więc nie myślcie, że one zostaną na dłużej. Wciąż aktualizuje zakładki i inne drobne rzeczy, a jak te najważniejsze skończę powiadomię was o tym!

~Amanda Mcwill 

14 komentarzy:

  1. Nie jestem specjalistką w zadawaniu ciekawych pytań, ale dla Ciebie się postaram!
    1. Czy chciałabyś wyglądać w rzeczywistości dokładnie jak twoja postać, czy coś byś zrobiła inaczej?
    2. Optymistka, realistka czy pesymistka?
    3. Czy posiadasz jakieś multikonto? (Jeżeli jest już gdzieś o tym napisane, wybacz x3)
    4. Jak wyobrażasz sobie swojego bloga w przyszłości?
    5. Czy też tak masz, że muzyka na SSO potrafi czasem cię wzruszyć lub wzbudzić inne głębokie uczucia? (bo ja tak, po długiej przerwie od gry chciało mi się płakać, gdy usłyszałam moją ulubioną muzykę, czy jestem chora? XDD)

    To wszystkie pytania ode mnie. Nie chciałam pisać więcej, bo okazałyby się bez sensu! Pozdrawiam i gratuluję sukcesu, mi do 10k jeszcze brakuje! XD <3

    Aria Candlefall

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za pytanka! :D Nic nie szkodzi, tyle już jest dla mnie dużo! Ja czekam aż tobie wbije :)
      ~Amka

      Usuń
  2. Pytania zadam. Nie wiem kiedy, ale zadam.
    Teraz nie, bo czuję się jak ziemniak.

    ~Samantha EveningPOTATO

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Ile masz lat? >:D
    2. Czy jeździsz konno w realu?
    3. Czy chciałabyś mieć własnego konia?
    4. Koń czy kuc?
    5. Zimno czy gorącokrwisty?
    6. Książka czy komputer?
    7. Jakie książki polecisz?
    8. Ulubiony zespół muzyczny/artysta?
    9. Ulubiony przedmiot w szkole?
    10. Masz jakieś zwierzątko?

    Gratuluję 10k wyświetleń! To naprawdę dużo! :D
    Twoje posty umilają mi wolny czas i nie przestawaj ich pisać, bo masz dla kogo! ;-)
    ~ Klara Winter.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Klara za pytanka i postaram się na nie odpowiedzieć d;
      A i dzięki, ja tam czekam aż ty będziesz tyle mieć (chociaż tak cię lubię, że na twojego bloga 10k to za mało ;/)
      Lubię czytać T W O J E posty <3
      ~Amka

      Usuń
    2. Ojej, bardzo dziękuję! <3

      Usuń
  4. O rany! Zazdroszczę :D Gratuluję i jak to sie nie angażujemy? :c Smutno mi się zrobiło...
    Ale, Q&A!
    1) Oglądasz SKAM?
    2) Czy często zaglądasz na inne blogi?
    3) Dokładne i szczegółowe miejsce w grze, które najbardziej lubisz, ALE bez opuszczonej posiadłości!
    4) Co chciałabyś zmienić w SSO?
    5) Lubisz Polskie filmy?
    6) Rysujesz/ malujesz? Tak dla hobby?
    7) Myślałaś kiedyś, że wzbijesz się tak wysoko z blogiem?
    8) Ile razy złamałaś regulamin SSO?
    9) Kiedy kłócisz się z innymi graczami (no jasne że się kłócisz, każdy się kłóci xDD) o co zazwyczaj?
    10) Jak się uczysz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz mi tu chodziło, że tylko ty się angażujesz XDD podziwiam cię za to!
      ~Amka

      Usuń
  5. Jupi, graty Ama ♥
    1. Od kiedy grasz w sso?
    2. Miałaś kiedyś świadectwo z paskiem na koniec roku?
    3. W jakim klubie najlepiej się czułaś/czujesz?
    4. Masz przyjaciół w sso?
    5. Jakie blogi lubisz czytać?
    6. Twój ulubiony koń w sso?
    7. Ulubiona rasa w sso?
    8. Jakiego masz laptopa? Ile ma lat/miesięcy/dni?
    9. Miałaś kiedyś trojana na komputerze?
    Pozderki Ama ;***

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Ulubione zwierzę?
    2. Hobby?
    3. Ulubiony kolor?
    4. Ulubione miejsce w SSO? Dlaczego?
    5. Co Cię denerwuje w SSO?
    6. Co najbardziej lubisz w SSO?
    7. Co byś zmieniła w SSO?
    8. Co byś dodała w SSO? (dużo tych ,,SSO")
    9. Kto Cię namówił do grania w SSO?
    10. Czy tęsknisz za ,,bobkowymi" czasami?
    11. Jakie blogi często odwiedzasz?
    12. Czemu zaczęłaś blogowac? Kto Cię zachęcił?
    13. Chcesz być sławna? >:D
    14. Kim chcesz być w przyszłości?
    15. Masz zwierzątko domowe?
    16. Pozdrowisz? xDDDD
    17. Jaki masz numer w dzienniku?
    To chyba tyle x)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lecimy ♥
    1 . Od Kiedy grasz w sso ?
    2 . Jakie jest twoje Hobby ?
    3 . Ile masz osób w klasie ? XD
    4 . Masz jakieś zwierze ?
    5 . Jeździsz konno ?
    6 . Czy chciałabyś od nowa zacząć przygodę z sso ?
    7 . Jaka jest twoja ulubiona rasa konia w realu , a jaka w sso ?
    8 . Co zachęciło cię do blogowania ?
    9 . Czy chciałabyś być bardzo popularna na sso ?
    10 . Do której chodzisz klasy ?
    11 . Jaki masz numer w dzienniku XD ?
    To tyle życzę dalszych sukcesów ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzie jest nasz domek ?
    Masz inne ulubione gry oprócz SSO?
    Ile masz koni?
    Jeśli nie spotkała byś się z reklamą SSO to w co byś grała?
    Lubisz mnie ?
    Kiedy się zaczęła twoja przygoda ze Star Stable?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile czasu byłaś w Lame Roses
    Skąd znasz Lame
    Skąd masz takie super pomysły
    Czy mnie nadal kojarzysz
    A na inne nie mam pomysłu XD

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!