niedziela, 12 lutego 2017

Pink sky #7

PINK SKY

Postać
Czapka: Wioska Zachodni Przylądek
Bluzka: Targ Koni Ferdinanda
Spodnie: Zachodni Przylądek (chyba)
Buty: Jorvik City Plaza
Rękawiczki: Zajazd Pod Wilkiem (lepiej by ty pasowały białe rękawiczki z Miasteczka Srebrnej Polany)
Inne dodatki: Okulary zakupiłam w Jarlaheim,

Umiejętności:
Postać: Jazda 35, Opieka 20, Kontrola 27, Skoki 23.
Koń: Siła 20, Posłuszeństwo 19, Szybkość 17, Wytrzymałość 17, Zwinność 19,


Koń
Ogłowie: Jorvik City Plaza, Sklep dla Life Time w Moorland
Siodło: Jorvik City Plaza
Czaprak: Jorvik City Plaza
Owijki: Jorvik City Plaza
Inne dodatki: Możecie dołożyć tu różowe/niebieskie kokardy. Ja osobiście nie jeżdżę z kokardami.

Ten zestaw mi się strasznie podoba i pozwólcie mi, że pozostawię was z małą sesją, którą zrobiłam w okolicach Fortu Pinta w moich ulubionych miejscach.






5 komentarzy:

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!