środa, 24 maja 2017

STAR STABLE TAG

Od razu chciałabym przeprosić za brak postów z aktualizacji, ale wyjaśnię to później.

No więc, jeśli już zaczęłam w taki sposób to warto przejść dalej!

Dziękuję bardzo Lanie za nominację do Challege'a. :^

Zmieniłabyś swoją nazwę na SSO?
Zdecydowanie nie, bardzo się do niej przyzwyczaiłam.

Co myślisz o Jorvikach Gorącokrwistych? Często na nim jeździsz?
Bardzo je lubię i nie mam żadnych zaprzeczeń. Niestety rzadko na nich jeżdżę.

Na jakim koniu najczęściej jeździsz?
Na tym jakiego trenuję, chociaż 2 razy miałam tak, że miałam wszystkie wytrenowane. Wtedy jeżdżę na którymś z moich American Quater Horse lub jednym z moich Islandów.

Cel na 2017?
Myślę, że tu chodzi o pasek na świadectwie oraz dożycie rocznicy bloga. xD

Co robisz w wolnym czasie na SSO?
Wykonuję zdjęcia, poszukuję inspiracji na komplet/post, rozmawiam z przyjaciółmi oraz klubem.

Czy jest coś, czego żałujesz w grze?
Hm, nie mam pojęcia. Bym musiała się dłużej zastanowić, a na pewno nie macie zamiaru czekać tu 100 lat aż to napiszę.

Masz swój ulubiony wyścig?
Myślę, że jest to Wyzwanie Zielonej Doliny? Pomimo jego stopnia trudności bardzo go lubię.

Ulubiona postać w grze?
Raczej nie mam, jak już to moja Amanda. xD

Co zawsze masz przy sobie w inwentarzu?
Masę jedzenia od Chauna, Kilof, Bilet do cyrku oraz autobusu, lucz do domku na drzewie, grill i piknik i najważniejszy strój klubowy.

Co byś dodała lub zmieniła w SSO?
Dodałabym więcej ubrań. xD Ujeżdżenie, przystrajanie stajni oraz sali klubowej i pewnie wiele innych rzeczy, które mi się przypomną na jutrzejszej matematyce. xD

NOMINUJĘ
oraz

Mam nadzieję, że nominowanie osoby postarają się wykonać ten nie trudny Challenge. ^_~

Życzę miłej zabawy i powodzenia!

2 komentarze:

  1. Haha, dzięki za nominację :D tak myślałam, że to zrobisz, nie wiem dlaczego ;") Nareszcie mam jakiś temat do posta. *westchnienie ulgi*
    ~Arieł

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!