piątek, 26 maja 2017

Nowy członek rodziny oraz Pigi wraca z wakacji - witamy ją prezentem

Witajcie!

Dość dawno nie było tu o naszej blogowej maskotce?
Otóż Pigi wyjechała na wakacje, ale już powróciła. Przywitałam ją nowym prezentem.
Tak, świnki też dostają prezenty i tym razem jest to nowa, czarno-szara torba.
I jak wam się podoba?

Do rodziny Mcwill'ów dołączył widoczny już na zdjęciu Appaloosa.
Nazwałam ją Nightdream. 
Zawsze o niej marzyłam i w końcu ją zakupiłam!
Teraz czeka mnie ciężki trening, ale nastawiłam się pozytywnie i myślę, że szybko zleci! :D







1 komentarz:

  1. Brakowało mi Panny Pigi, heh :') Też bym chciała mieć tą świnkę T^T

    Pozdro
    ~Zita Queencamp

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!