środa, 10 maja 2017

Mustang z dzikiej doliny

Witajo Świnki moje!

Dzisiejszej trochę spóźnionej aktualizacji możemy podziwiać Mustanga, którego pewnie znacie z filmu ,,Mustang z Dzikiej Doliny''. 
Po zalogowaniu pojawią nam się komunikaty informujące o dzisiejszej aktualności. 

Następnie pędzimy pod fontannę w Forcie Pinta do dwóch fanek Mustanga, Sally i Tori. Z tą drugą rozmawiamy, by zacząć tę całą przygodę. Dziewczyny prowadzą także sklep z ubraniami, które możemy zakupić po wbiciu odpowiedniej reputacji. Istnieje także specjalne jabłko, którym możemy oswoić Mustanga po osiągnięciu ''Podziwianej''. Przysmak ten kosztuje 699 Star Coins, ale dzięki niemu nasz przyjaciel Mustang dołączy do naszej stajni wraz z 15 poziomem. Niestety na konia nie możemy ubrać sprzętu z powodu jego dzikości.
Pan z Dzikiej Doliny, a raczej ogier będzie mniej więcej przez miesiąc, więc zdążycie wykonać tą reputację, nawet jeśli byście robili jedno zadanie na dzień. Ja dzisiaj takich wykonałam 5, więc jutro powinna się pojawić lista tych wszystkich miejsc. 
Konia można kupić do określonego czasu. Coś mniej więcej jak świnki w Valedale, które później zostają z nami na zawsze. Mustang też z nami będzie na forever ever, gdy go już zakupimy.
Kiedy zaczniemy poszukiwania i będziemy w pobliżu konia ukaże się napis, który za informuje, że jesteśmy blisko. Będziemy słyszeć rżenie i wiatr. Polecam także patrzeć na wirujące liście, które poprowadzą nas do niego. 


Przepraszam was bardzo tutaj za mój inwentarz, ale niestety miałam tylko takie zdjęcie.



''Kiedy wpadniesz w dziurę''
Ehe, dzis podczas gdy z Klarą (jej blog - KLIK) jechałyśmy na prom zamiast przeskoczyć kamień i wystającą trawę zapadłam się pod ziemię i utknęłam w kamieniu. Na szczęście jakoś mi się wyszło i zdążyłam w sam raz na prom.






Jestem Fajna 8)




W dzisiejszej aktualizacji dodali także animację, w której po zdjęciu wodzy nasza postać trzyma się jedną ręką grzywy, a drugą uda. Bardzo dobrze to wygląda i jestem duma ze Star Stable za takie postępy.


Festiwal wiosny ponownie u Marleya, jednak jeśli wykonaliście, już to zadanie nie macie, już szans na zrobienie ich ponownie.

Dobry wieczór,
Amanda

8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG czemu ty robisz takie ładne zdjęcia? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem. Nie mam pojęcia, aczkolwiek mogę wykonać dla was poradnik z małą tajemnicą, ale to zależy od was. No i trochę od mnie czy wam to zdradzić. :3
      ~Amka

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Siemka blogger fajny xD TEZ MAM SWÓJ :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :D Twój komentarz wiele tu robi, a na twojego bloga to na pewno zajrzę. ;)

      Usuń
  5. mam pytanie Szylingi Jorwik to te monety ???

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!