niedziela, 14 maja 2017

Podziwiana u Spirita :)

Hej!

Dzisiejszego ranka udało mi się wbić Podziwianą u naszego Spirita. 
Bardzo się z tego powodu cieszę, ale jeszcze nie mam zamiaru go kupować, ponieważ nie mam już co trenować i chciałabym mieć także trochę sc na zapas. Na pewno bym go kupiła, gdyby można było go trenować, ale tak to pewnie będzie się kisił w stajni (ale i tak go kupię za kilka dni).

A wam jak idzie szukanie? 
Już niedługo będziecie mogli zobaczyć listę, która dopiero w środę będzie mogła się potwierdzić. 

Dzięki temu, że jesteśmy teraz podziwiani, dostaliśmy od Tori i Sally przeogromny kapelusz. jest bardzo ładny, ale mój zestaw już nie. xD

Serdecznie pozdrawiam jedną z członkiń mego klubu - Zsuzsanne Swiftgarden, która towarzyszyła mi przy tej małej sesyjce i zrobiła nam małego selfiaka. :3

Do zobaczyska w następnym poście, bajj!





6 komentarzy:

  1. Zazdroszczę, ja mam dopiero 1005 XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dasz radę! :3
      A i pamiętasz wczoraj jak nie było go nigdzie? To później z dziewczynami obczaiłyśmy, że jest na Farmie Burza w Eponie. :)

      Usuń
    2. O ja D: A tyle szukałam, kurczę. :P

      Usuń
  2. Też dzisiaj rano dobiłam podziwianą, ale i tak od razu zgarnęłam mustanga do stajni ^^. Chcę zwrócić uwagę, żebyś bardziej się starała przy gumkowaniu z rozmazanego tła, z daleka wygląda normalnie, ale jak się już przybliży...
    Chce dodać jeszcze, że dodałam ciebie do polecanych na blogu i będę bardzo wdzięczna jak ty też mnie dodasz :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie. :)
      Em, nwm co to to gumkowanie. :/ Ja nie przerabiam w gimpie. I no wiem...
      Jasne! :3

      Usuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!