wtorek, 16 maja 2017

Czy mój kanał na Youtube żyje? Co z nim?


Cześć!
Od jakiegoś czasu nie wstawiałam na kanał zupełnie nic.
Nie miałam na to ochoty, materiału oraz czasu. Uznałam iż moje party są brzydkie i nie umiem w ogóle montować tym bardziej iż MBL nie chciał mi się pobrać. :/
Chciałabym dalej nagrywać to co teraz, ale ja po prostu nie umiem i nie mam nikogo kto by mnie tego nauczył.
A ponieważ jak na razie nie myślę o zamknięciu kanału to chciałabym nagrać coś...
...z głosem? Jakieś takie rzeczy jak Mistrzostwa czy coś, albo niektóre posty przekształcać w filmik.
Mam już jeden taki filmik w przygotowaniu i zobaczymy jak się sprawdzi.
Myślę, że jeśli takie video będą się pojawiać częściej.

Jeszcze co do tych partów itp. to może pojawią się jakieś z TOP, ponieważ ostatnio kocham takie oglądać na Instagramie i to mnie trochę motywuje.

Mam także pytanie do was, czego oczekujecie na kanale?

Mam nadzieję, że takie zamiany wam nie przeszkadzają, a jeśli tak to uzasadnijcie dlaczego?

~Amanda

12 komentarzy:

  1. Kochasz oglądać top na ig? Haha, Ama, skąd ja to wiem... xD (ten twój spamik xd)

    OdpowiedzUsuń
  2. Well, ja chciałam nagrywać seriale, ale wszystkie (!!!) programy są płatne. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież dałam ci linka kiedyś na sky do vegasa :((

      Usuń
    2. Ale ja nie umiem go zainstalować XD

      Usuń
    3. Nauczę cię jak się spotkamy, i nie myśl o wyjeździe na mazury >:(

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że z montowaniem nie jest tak źle :). Jeśli chodzi o naukę, to polecam wszelkie poradniki na yt, jest ich od groma. Powodzenia! ❤️

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!