poniedziałek, 15 maja 2017

15 POZIOM MUSTANGA

Cześć!

W zeszłym tygodniu udało mi się wytrenować mojego ostatniego konia - Miniflower.
Teraz nie mam już zupełnie nic do trenowania, więc zrobiłam sobie od tego taki mały ''Odpoczynek''.
Kiedy zabieram, już odpowiednią kwotę Star Coins zakupię, Spirita oraz jeszcze jednego konia, ale muszę się jeszcze zastanowić jakiego. :3
Mam więc pytanko, polecacie może Haflinegra, tego najjaśniejszego z aplikacji. Nie wiem właśnie, czy jego nie kupić. 

Co do konia, którego wytrenowałam, to nie mam zupełnie pomysłu na jakąś dla niego ksywkę. 
Więc bardzo was proszę, oto żebyście pisali, propozycje. ^^

~Dobranoc/dobry wieczór/dzień dobry, Amanda

Nie zwracajcie proszę uwagi na mój zestaw, na szybko się ubierałam, byle by było z dobrymi statystykami

4 komentarze:

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!