niedziela, 7 maja 2017

Dziekuje za 14 tys. wyswietlen oraz za ponad 50 obserwatorow!

Cześć!
Dzisiaj chciałabym wam bardzo, ale to bardzoo podziękować za takie osiągnięcia, które są stworzone tylko przez was i ja nie mam z nimi nic wspólnego (może mam, ale nie wiem 🤔).
Są to dla mnie ogromne liczby i mam nadzieję, że będą rosnąć i rosnąć.
Ogólnie planuję mały konkursik na 15 albo na 20 tys. wyświetleń, ale nie wiem jak to pójdzie z przygotowaniami i planami. No i mam nadzieję, że ktoś się do niego zgłosi, mimo że nagrody raczej nie będą zawierały pieniędzy, za które możecie kupić sobie Star Coins czy Star Ridera, ale jak już mówiłam to nie mam pojęcia jak to wszystko przejdzie. Oczekujcie także 3 nowych postów z czego 1 dziś na pewno się pojawi.
Jeszcze raz dziękuję wszystkim co za obserwowali mojego bloga, ponieważ mogłabym tych aktywnych nazwać moimi czytelnikami! 😊
Dziękuję także każdemu co wszedł tu przypadkowo i zarobił mi to jedno wyświetlonko!
Dziękuję, wszystkim co, są na tym blogu i mnie wspierają. 🖤

Jeśli chodzi o konkurs to będzie on związany z blogiem i to właśnie wy będziecie musieli się wykazać swoją wyobraźnią oraz kreatywnością. :D
Zdjęcie jest dość stare, ale myślę, że wam pasuje. :)

9 komentarzy:

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!