czwartek, 17 listopada 2016

Zmiana wyglądu :D

Elo
Jak pewnie wiecie w końcu zdecydowałam się na zmianę wyglądu.
Już od jakiegoś czasu mam dosyć tej mojej żółtaczki jest kompletnie za ciemna i nie pasuje prawie do niczego przez co nosiłam okulary. Jak uzbierałam trochę kasy to postanowiłam, że nadszedł ten czas kiedy w końcu to zrobię. Oczywiście jak to ja musiałam ile to będzie kosztować: zmiana skóry+włosy+makijaż. Jednak zmieniłam tylko odcień skóry, ponieważ tak wyglądam najlepiej :D
Z przyzwyczajenia do okularów musiałam coś założyć xd więc, ponieważ te wielkie mi nie pasowały wybrałam te takie klasyczne xd Żeby było łatwiej wam mnie wyobrazić daję wam zdjęcie :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!