środa, 30 listopada 2016

Kalendarz Adwentowy?

Hej hej :D
Już jutro 1 grudzień co oznacza, że do okienka wpadnie pierwsze zdjęcie do nowego, pierwszego kalendarza adwentowego na tym blogu!

W kalendarzu będę (starała) się codzienne uzupełniać okienko jednym zdjęciem. Okienek jest 24.
 Może nie jest zachwycający, ale zdjęcia będą pokazywały jak spędzam grudzień i może jakieś edity?

Okienko 24 - w tym okienku nie będę dawać swojego zdjęcia, ponieważ to wy macie przysyłać jakieś zdjęcia jak np spędzacie święta na sso lub jakiś edit świąteczny :D

Nie musicie mi przysyłać tego na 25 możecie przysyłać zdjęcia teraz i np. będę je wstawiać do pozostałych okienek, a po 25 (lub w ten dzień) kiedy zbiorę wszystkie zdjęcia i kalendarz się zapełni pokażę wszystkie przesłane do mnie zdjęcia oraz te które pojawiły się w kalendarzu :D
(mam nadzieję, że coś prześlecie, bo zazwyczaj jak się wystawiam takie rzeczy, że macie coś coś zrobić na bloga czy coś to nikt tego nie robi ;-; dlatego nie mam też takiego zaufania ani nie robię konkursów).
Myślę, że wszystko wam wytłumaczyłam i będziecie wiedzieć o co chodzi :D

(post o aktualizacja sobie podzielę, ponieważ byłby za długi i nie mogę wgl grać ponieważ po 30 minutach jak mi się uda wejść to mnie wywala po pięciu min. graniu no i muszę czekać 30 min lub wyłączyć kompa i czekać znowu 30 min).

1 komentarz:

  1. Ech... stacza się to nasze SSO...
    Ps. nie martw się!
    Ja na pewno coś wyśle! To co, że nie mam wstępu do gry xDD

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!