sobota, 5 listopada 2016

NOWY TEREN :D

HEY HEY HEY :D
Dziś po treningu (jak zawsze) musiałam wejść na instagrama. A co pojawiło się potem ?
SAMI ZOBACZCIE !!
Ja osobiście myślę, że to jest Miasteczko Jorvik, które  znajduje się w Górach Jora :D yey
Myślę, że już za dwa tygodnie go otworzą tak myślę oczywiście xd, bo w tym tygodniu mają być stajnie :3 xd
Dlaczego miasteczko Jorvik?
Dlaczego mam podejrzenia, że to jet akurat to miasteczko?
Ponieważ każdy już wie, że w tym okresie miał być dodany 2 teren w tym roku czyli GÓRY JORA :D
Widzicie ten znak na tramwaju?
To takie ,, logo'' xd Jorvik Nie mam żadnych wątpliwości, że to będzie stolica Jorvik czyli MIASTECZKO (misto raczej xd) JORVIK YEY :D

Ps. Mam nadzieję, że będzie dużo zadań co da dużo pd :3


Chociaż nie jestem tego pewna ;-; (co do tych gór jora)
Dlaczego nie jestem Pewna?
Posłuchajcie sami Komentarza kochanej Sam :3 Tu macie Linka do jej bloga i Kate = KLIK
Powiedzieli, że sposób dostania się tam będzie nieco inny (dobrze pamiętam?), więc zapewne dodadzą tylko Jorvik City, a góry Jora już nie i będziemy tm właśnie płynąc promem/jechać autobusem, albo busem do JCP a stamtąd jakimiś drzwiami. ;p; Ale ze mnie kombinator... lol. 
Ja Już lecem bayo <3

2 komentarze:

  1. Lol.
    Zacytowano mnie.
    *Banan na ryju*
    Ino podoj całe me imię i nazwisko (oraz może linka tam (w tym loginie... przenośnik... nie umiem się wyrazić X'D), gdzie zostawiłam koma, albo mego i Kate blogaska xd) - bedzie cycuś glancuś.
    Proszę, zrób to dla praw autorskich, bo Samanth jest krocie! ;P

    Trzymoj się.
    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!