środa, 23 listopada 2016

Nowe Animacje? + Mustangi!

hey dziś standardowa aku czyli nowe konie.
W mustangach które dodali się jednym słowem zakochałam *-*
niestety obiecałam, że kupie je dopiero jak wytrenuję islanda xd czyli około w niedzielę, ale spoko już ma 212 level :'D
To tak Dziś dodali nowe mustangi są 3 maście
+ Kara
+ Srokata
+ Gniada
W gniadej się właśnie zakochałam $-$


Dodali także animacje postaci jak stoi :D Zobaczcie sami! zsiądźcie z koni i poczekajcie chwilę!
Teraz postać obraca się, otrzepuje, przeciera nogę o nogę i się rozciąga!
Jak wam się podobają aktualizacje? Podzielcie się w komentarzu!

10 komentarzy:

  1. Siemka!
    Nie uznaj tego jako nakaz czy hejt, czy coś, ale moim zdaniem tamten stary wygląd bloga był bardziej czytelny i szczerze stęskniłam się za nim :3
    Może mała zmiana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej myślałam że wam się podoba :C sama nie lubię czarnych blogów no i nie da się tego zrobić a ładniejszego nie widziałam (dla mnie) nwm co teraz zrobić...

      Usuń
  2. Od kiedy nowe rasy to standardowe aktu? Lol. X'D
    NIE ZGADZAM SIĘ! xd
    Co miesiąc nowe pikselki, no ale ja bym tego nie nazwała standardowym.
    Z drugiej strony, każdy patrzy na aktualizacje inaczej, więc spoko. ;p

    Do mustangów mam mieszane uczucia... nie wiem, czy są warte tej ceny. Lipicany - są warte, ale one... nie wiem. ;__________;

    SSO czyta mi chyba w myślach, bo od kiedy dali nowe animacje postaci i stała ona jak kołek, to ja marzyłam o tym, aby je jakoś ożywili. xd
    Teraz chyba polepszyli jej te 'oddychanie' (albo mi się zdaje). Animacje są mega. :3 Mogliby dodawać co pewien czas nowe. *u*

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana sam jest aktywna ;3 za co bardzo dziękuję ❤a co do tego standardowe to sama nawet nwm czm to napisałam chciałam coś napisać, a austra jeszcze krzyczała "Zaraz mama!!!!" xd na czym nie nogłam się skupić i jakbyś nie wiedziała to ja mam raka 8) xd

      Ceny hm... Moim zdaniem ceny są nawet ok, ponieważ wolę zdecydowanieee te mustangi,ale też nie lubię lipicanów są takie okropne xd nwm sama czm się nie podobają może dlatego że mam siwusa o kupowałam go na przymusie i na czasie ;_;

      Animki są mega racja. I miałyśmy te same myśli wtedy bo już od lipca czekam na to jak ta postać w końcu będzie mogła się ruszyć xddd

      #amandamcwill

      Usuń
  3. Hej Amanda :) Zobaczyłam cię na blogu Anastasii i weszłam na twojego bloga. Fajnie go prowadzisz, przyjazny dla oka super :) Jeżeli byś mogła to zajrzyj również na mojego :)
    Pozdrawiam
    starstable-z-verkiem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hey Verka :D
      Fajnie,że wpadłaś ❤ Mam nadzieję, że ci się podoba i zostaniesz na dłużej :D
      Oczywiści wpadnę na twojago,ale dopiero w piątek, bo dziś nie mam czasu :/

      Usuń
  4. Ojej, jak ładnie zmieniłaś nagłówej *-*! Jest prześliczny! Co do animek nie wiedziałam o nich :D. Mogę też napisać o tym post? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zita nie przesadzaj xd nie musisz się o to pytać xDD
      Tak wgl fajnie, że ci się podoba ❤

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!