środa, 30 listopada 2016

Stajnie stajnie :D nareszcie!

Elosława :D
Dziś się niezmiernie cieszę, ponieważ w końcu dodali stajnie :D Te stajnie są przepiękne i myślę, że będę w nich przesiadywać więcej niż kiedyś  :D
Niestety przez tą OGROMNĄ aktualizację dużo graczy nie może się zalogować, albo po pięciu minutach ich wywala :/ jak pisałam w zeszłym poście to też miałam takie problemy, ale teraz mam na to sposób by trochę dłużej przesiedzieć :D Wieczorkiem jest znacznie mniej osób niż po południu; nie pisz na chacie spowolnia to grę i  może się szybko wywalić zanim cokolwiek napiszesz; rób wszystko powoli gra będzie mogła wtedy się trochę zregenerować; nie używaj podwózek :/ czasem się udaje, a czasem po prostu cię wywala, jak za pierwszym razem wejdziesz do gry dziś i odwiedzasz stajnię może cię dużo powywalać:/ nie przesadzaj z przestawianiem konie ;), chyba to wszystko czego doświadczyłam czas na zdjęcia :D

 Dobrze, jak widzicie na tym zdjęciu pokazałam wam jak wygląda teraz wczytywanie do stajni nareszcie możemy zobaczyć obrazek :D. Edit jest piękny ^^.
Tu mamy nie powiększoną jeszcze stajnię wygląda ona tak od strony wyjścia :D.
 Na poniższych zdjęciach pokażę wam trochę pomieszczeń które możemy zobaczyć w naszej nowej stajni! U góry widzimy paszarnie niestety się zawiodłam, ponieważ myślałam, że z siodlarni, paszarni,myjki i jakiegoś tam pokoiku będziemy mogli korzystać niestety tą są tylko marzenie :/. Chociaż cieszę się, że drzwi od pomieszczeń za kliknięciem na nie otwierają się same i nie ma wczytywania :D. Na dole ukazałam zdjęcie siodlarni wcześniej siodlarnia była mała i znajdowała się przy wyjściu teraz jest ukryta w pomieszczeniu.
 Na dole widzimy nasz pokój w którym w kranie możemy uzupełnić nasze wiadro tak samo jak na myjce.Na krzesłach możemy usiąść :D, niestety nie wiem do czego to drugie służy jeśli i tak nie możemy tam zaprosić znajomych :/.
 Tu mamy tablicę która się prawie nie zmieniła może pododawali tam jakieś obrazeczki, ale część już wisiała w zeszłej stajni.Jest to takie stajenne ''Menu'' w którym możemy: kupić stajenną; ustawić konie; i zmienić wygląd.
 Koło szafy która znajduje się tuż pod tym zdjęciem znajduje się myjka w kranie tak jak już mówiłam można uzupełnić nasze wiadro wody, lecz nie możemy umyć tam konia :c.
 Szafa nic się nie zmieniła tylko może wygląd ;).

Jak przestawić konia do innego boksu i jak sprowadzić i wysłać konia na bezpłatny padok?

Krok 1.
Klikamy na tabliczkę z imieniem konia.
Ukazują nam się wszystkie konie które znajdowały się na wyspie, a teraz na padoku.
Krok 2. 
Wybieramy konia który ma stać w wybranym boksie.
Przeciągamy go z inwentarza do okienka. Gotowe!
I tak oto nasz wierzchowiec stoi w boksie!
Wysyłanie i sprowadzanie konia na padok.

Krok 1. (sprowadzanie konia do stajni)
Przeciągamy konia z inwentarza do okienka tak jak na przemieszczeniu do boksu.
Tak oto nasz koń powrócił z padoku.
Krok 1. (wysyłanie konia na padok)
Przeciągnij konia z okienka do inwentarza!

[PS.]
Boks który otworzysz (na kliknij na niego) zamknie się sam trzeba chwilkę poczekać ;).

Hehhe dziś trochę się rozpisałam xd mam nadzieję, że wam to nie przeszkadza i podzielcie się w komentarzach czy wolicie u mnie długie czy krótkie posty (w sensie czy jak się rozpisuję czy nie xd).
Ps. chcecie małej sesyjki w nowej stajni? :3

Ja już lecę i bajo!!!



1 komentarz:

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!