środa, 2 listopada 2016

Nie zgadniecie jaka jest aktualizacja...

Hey....

DODALI NOWY TARG NA KTÓRYM SA TYLKO UBRANIA YEY  

No po prostu nie mogli nic lepszego wymyślić. Tą aktualizację zostawię bez komentarza.

               
                   
 Znajdują się tam 4 sklepy w tym
+ Sklep z pożywieniem xd
+ 2 sklepy z ubraniami dla jeźdźca
+ Jeden sklep z owijkami  
Nie mogło też zabraknąć pięknej bluzki *7* Czy tylko ja się w niej zakochałam?
 I teraz jak to powinno być co tydzień ?
ZDJĘCIE TYGODNIA :D
Dziś może takie nietypowe zdjęcie, ale chciałabym bardzo, ale to bardzo podziękować osobą, które na serio lubię mój kanał czy czytać bloga. Jest to mega dla mnie wzruszające gdy widzę osobę, która tak o mnie mówi. Więc postanowiłam taki dobry czyn postawić jako ,, Zdjęcie Tygodnia ''
ja już lecę bayo

2 komentarze:

  1. jedynie co jest na tym targu, to że są supi bielutkie owijki
    Warto było wydać ok. 150sc na te owijki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom wiem gadałam o tym na odc xd którego nie chce mi się montować xd

      Usuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA
◾ Spróbuj wszystko zmieścić w jednym, max 2 komentarzach, pamiętaj by nie spamić
◾ Nie wklejaj linków z hackami do komentarza!
◾ Reklamuj się w specjalnym poście!
◾ Nie wyzywaj innych, szanuj siebie nawzajem
◾ Nie używaj wulgaryzmów
◾ Używaj poprawnej polszczyzny oraz znaków ortografii i interpunkcji.
Jeśli już przeczytałeś/aś regulamin i masz ochotę wyrazić swą sensowną opinię, zapraszam do napisania komentarza! Podziel się przemyśleniami na temat posta czy cokolwiek innego co masz zamiar tu zamieścić. Wszystkie komentarze odczytujemy, więc nie musisz się martwić o brak odpowiedzi w razie pytania!